even m'n micra (en mezelf voorstellen)

Gestart door gwenmoes, 15 januari 2015, 00:36:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

gwenmoes

Net nieuw hier, en hoop veel te leren (heb mn eerste vraag al gesteld in het forum:)
M'n vriend en ik zijn al een paar jaar erg blij met onze Micra K11 en al aardig onderweg naar de twee ton. Soms kijken we nog met een schuin oog naar andere autos, maar vooralsnog rijden we meer dan prima, zuinig en vertrouwd! Nu begin ik zelf heeeeeel voorzichtig ook wat kleine reparaties te doen aan de auto, en heb ik me hier aangemeld.

In 2013 heeft mijn vriend nog een review geschreven over onze Micra, mocht je nieuwsgierig zijn; http://www.autoweek.nl/autoreview/35874/nissan-micra-13-lx

thieme

Welkom op het forum en veel leesplezier gewenst hier

Leo

#2
Welkom. Leuk verhaal en het klinkt er bekend. Jullie hebben dus een prefacelift en die mist idd wat luxe onderdelen.

Het verhaal van de orginele stoelen klopt helemaal daarom heb ik ze vervangen door verstelbare kuipstoelen.

Je kunt van een sloopmicra het bovenste gedeelte van de bank vervangen door een versie met hoofdsteunen

wat voor maat velgen en banden liggen er nu onder ?
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Roadrunner

Welkom hier :cheer:

Leuk verhaaltje op Autoweek. Helaas bekend verhaal van de respectloze behandeling die auto's op vooral parkeerplaatsen krijgen.
In mijn dictatuur is zo'n actie een enkeltje nekschot ::)
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

Psydan

Welkom op het forum! Leuk stukje om te lezen die review.
Heel vervelend dat mensen geen respect hebben voor zo'n auto.... Het blijft iemands auto.
Do not underestimate what you will never understand.

ReSp4wN

Welkom  :wave:

Had serieus gewoon een wildvreemde een zware doos op de motorkap gezet?  :(

nismic

Nissan Micra 1.4 Acenta Plus, automaat, wit, 5-deurs, 2006, 182.000 km.
Nissan Micra 1.2 Acenta, wit, 5-deurs, 2008, 140.000 km.
Nissan Qashqai 1.3 MHEV 158 XTronic, Tekna Plus, Pearle White Metallic, 2022, 31.000 km.

Dinky

Nissan Cube Z12
Nissan Micra K12
Volvo S60 Exclusive Edition
Nissan Primera P11-144
Nissan Almera N16
Nissan Almera N15
Nissan Sunny N14
Nissan Sunny N13
Nissan Sunny B11

Liever een tweedehands Japanse, dan een nieuwe Franse.

Bianca


Jeroen330


Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Bunny


.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

gwenmoes

bedankt allemaal!
En jah, t autootje wordt wel vaker gebutst. Toegegeven, 't is al niet meer moeders mooiste, maar toch...gelukkig houden we toch wel van t bakkie, gebutst of niet :)

PW-performance

www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

Dwarfnl