Sleevy wonder

Gestart door Dino, 27 november 2014, 23:00:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Milo

Ik zou graag mijn mening geven, maar de foto's doen het niet meer?   ::)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Dino

Citaat van: Milo op 27 maart 2017, 22:40:49
Ik zou graag mijn mening geven, maar de foto's doen het niet meer?   ::)

nu wel?

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Joery-Joery


Milo

Citaat van: Joery-Joery op 29 maart 2017, 02:41:54
Nu niet meer  ;)

Niet meer idd, en joery: Jou signature plaatje doet het ook al jaren niet meer :P
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Joery-Joery

Oh lol, ik heb signatures uit staan dus zag zelf dus nooit dat mijn eigen signature niet werkte  ;D

Bedankt man  O0

Dino

#201
Gisteravond eindelijk de deur scharnieren vervangen na een paar jaar 😂 en ik ben er tevens achter gekomen waarom m'n short shifter zo erg trilt de ring om het lager is gescheurd.. hiervoor ga ik een andere short shifter bestellen!

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk


Jeroen330

Wajow.. das heftig..

Ik heb nog een short shifter.. Hij zou al verkocht zijn maar ik hoor niets meer van de verkoper.. als hij afhaakt kan je hem zo overnemen!

Dino

Citaat van: Jeroen330 op 11 juni 2017, 09:58:43
Wajow.. das heftig..

Ik heb nog een short shifter.. Hij zou al verkocht zijn maar ik hoor niets meer van de verkoper.. als hij afhaakt kan je hem zo overnemen!
Ah oké als de conditie daar nog goed van is heb ik wellicht interesse.

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk


Conodihno

Hmmm die van mij doet ook rammelen. Deed die van jou het altijd of bij x aantal toeren?

.maarten

Die van mij rammelt ook en dan vooral vanaf 3500 toeren. Ik gok dat de ring iets los zit en dat deze rammelt. Ik wil het binnenkort even uit elkaar halen en als het los zit even afkitten zodat het vast zit.

Kwarkieboy

Die van mij rammelt ook.
Dit heeft te maken met de beugel richting het motorblok.
Er zit een stang vanaf de achterste motorsteun naar je versnellingspook.
Die rubber bij het blok is een beetje vergaan.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
K11 '95
K11 Aztek '00

Dino

Citaat van: Conodihno op 11 juni 2017, 21:08:41
Hmmm die van mij doet ook rammelen. Deed die van jou het altijd of bij x aantal toeren?

Altijd al gedaan denk dat ik zelf die ring kapot heb gemaakt met te vast aandraaien van de flens of iets dergelijks. Hij doet het vooral hoog in de toeren en in ze 5 op de snelweg.

Dino

Citaat van: .maarten op 11 juni 2017, 21:11:39
Die van mij rammelt ook en dan vooral vanaf 3500 toeren. Ik gok dat de ring iets los zit en dat deze rammelt. Ik wil het binnenkort even uit elkaar halen en als het los zit even afkitten zodat het vast zit.

Dat is dan wss die ring die ik op de foto heb aangewezen!

.maarten

Citaat van: Dino op 11 juni 2017, 21:22:37
Citaat van: .maarten op 11 juni 2017, 21:11:39
Die van mij rammelt ook en dan vooral vanaf 3500 toeren. Ik gok dat de ring iets los zit en dat deze rammelt. Ik wil het binnenkort even uit elkaar halen en als het los zit even afkitten zodat het vast zit.

Dat is dan wss die ring die ik op de foto heb aangewezen!

Nee ik verdenk bij mij de blauwe ring. Die je vast hoort te zetten met die c klem. Ik denk dat ik die gewoon even met wat siliconenkit vast moet zetten. Daar zit namelijk iets speling op bij mij. Maar ik heb het nog niet weer los gehad. Dat moet ik eigenlijk binnenkort even doen. Elke keer als ik rijd erger ik mij eraan. Maar net niet genoeg om het meteen los te trekken xd