Sleevy wonder

Gestart door Dino, 27 november 2014, 23:00:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dino

Gisterenavond bij Marco330 langs geweest voor een teller bak met toerenteller. Die van mij deed het niet meer naar behoren helaas..

Op de weg terug naar huis reed ik op de a12 door een flinke kuil/verzakking in de weg. En tsjaa dan staat die toch best wel laag  :-\



Dit valt nog mee er zitten ergere plekken.

Dus Q had nog een ta set daar de veren van gepakt en nu wel de goede kant weggeslepen  ::)
En nu staat die er zo bij!
Staat iets beter al zeg ik het zelf.


Jeroen330

Anders de wielkasten uitrollen... helpt een stuk!

Dino

Citaat van: Jeroen330 op 27 augustus 2016, 23:41:31
Anders de wielkasten uitrollen... helpt een stuk!

Was trouwens al gebeurd! :P

Jeroen330

Dan ben je laag gegaan! Hahaha

Milo

Ik heb ze er bij Piet gewoon uit laten slijpen tot het punt waar de dubbele versteviging komt. Scheelde echt een ruime halve centimeter aan wielkast rand.

Bij mij loopt het nog wel eens aan, maar laat nu niet meer van die nasty krassen in je banden achter.
Hij "schuurt" het nu echt alleen een beetje. Dus je ziet dan enkel een beetje witte vale plek, maar scheurt de band niet meer.

Works like a charm  ::)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Dino

Citaat van: Milo op 28 augustus 2016, 10:08:30
Ik heb ze er bij Piet gewoon uit laten slijpen tot het punt waar de dubbele versteviging komt.
Bij bij mij het nog wel eens aan, maar laat nu niet meer van die nasty krassen in je banden achter.
Hij "schuurt" het nu echt alleen een beetje. Dus je ziet dan enkel een beetje witte vale plek, maar scheurt de band niet meer.

Heb ik ook aan zitten denken maar dit gaat nu ook prima!

Taxloss

Ik vind het in ieder geval mooi staan!

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Paapz0r

Vanochtend gespot parallel bij de N209 niet te missen zo'n dikke k11

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Gang is alles, remmen is angst

Dino

Citaat van: Paapz0r op 16 november 2016, 10:45:24
Vanochtend gespot parallel bij de N209 niet te missen zo'n dikke k11

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Dat kan kloppen  :P

Dino


Conodihno

Ga eens heel snel centerkapjes regelen!

Dino

Citaat van: Conodihno op 03 december 2016, 22:52:45
Ga eens heel snel centerkapjes regelen!

Heb ik maar passen niet, zitten nu geen originele wielmoeren op komt nog  :P

Conodihno

Ja dat probleem had ik ook. Gelukkig had Piet nog een bakje vol toen ik daar was :)

Dino

#178
Even een tussenstand hoe het ervoor staat..
Samen met Q van de week begonnen met flenzen lassen op de janspeed omdat dit beter is als het huidige schuif systeem. Het spruitstuk is af nu alleen de 'voorpijp' nog aanpassen.







Ook heb ik vorige week een aluminium kvs tankje gekocht die van het forum.




En vanmiddag naar de sloop geweest, en toevallig hadden ze een micra staan in mijn kleur... Ik was al een tijdje opzoek naar een kofferklep zonder spoiler in mijn kleur alleen is die kleur best zeldzaam volgens mij  ??? Er zat alleen wel een spoiler op maar die zit enkel met dubbelzijdige tape vast dus zo los te halen!


Aankomende week nog de janspeed afmaken en monteren samen met de ga15 die ik nog heb liggen en dan zijn we bijna klaar voor 't nieuwe seizoen!  :P

Conodihno

Goed bezig zo te zien.