[Interessepeiling] Sleutels dupliceren / Inleren incl originele Nissan sleutels

Gestart door Jeroen330, 15 november 2014, 20:19:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jeroen330

Beste liefhebbers..

Ik ben bezig mijzelf te oriënteren op het inleren/maken van reserve sleutels voor de Micra.
Nu is een sleutel kopieren voor een pre facelift zonder NATS geen probleem. Kwestie van kopieren en gaan, maar met NATS heb je een transponder en deze moet ingeleerd worden.



Toen ik bij de dealer informeerde naar een reserve sleutel incl inleren kwamen zij met een slordige €144,45 euro voor een enkele nieuwe sleutel..

Met het oog daarop ben ik gaan lezen en informeren, want €144,- is belachelijk..
Ik kan aan originele Nissan apparatuur komen om sleutels in te leren. Nu kan ik ook aan originele Nissan sleutels komen met blauwe en rode transponders erin.

Mooi begin.
Maar met een sleutel dupliceer apparaat erbij en de inleer apparatuur een klap geld aan investering.

Mijn vraag, is er animo voor een dienst als deze?

De kosten voor een ingeleerde sleutel zullen tussen de €50,- en €60,- liggen. daarvoor heb je dus een enkele gedupliceerde Nissan sleutel, ingeleerd en wel..

Gewoon een interesse peiling.. Nu jullie mening!

Conodihno

Grappig, net laten doen bij de sleutelboer voor €69,50. Persoonlijk denk ik niet dat er dusdanig veel vraag naar zal zijn om het rendabel te maken? Misschien zal ik wel wat sneller nadenken over een 3e reservesleutel als de prijs leuk is.

Leo

50 is n nette prijs jeroen.
Sleutelboer met inleren kost hier €85
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Jeroen330

Kijk, een sleutelboer doet het elke dag natuurlijk.. en ik bied het alleen voor Micra's aan..

Werken jullie sleutel boeren met de originele NATS sleutels?

Taxloss

Denk je dat je dat eventueel ook met mijn mitsu sleutel zou kunnen?
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Jeroen330

Zou ik moeten kijken of de apparatuur ook mitsubishi pakt..

Denk het wel trouwens.. al weet ik weer niet waar ik originele sleutels voor jouw wagentje vandaan tover.. kan even kijken.. heb momenteel nog niks aangeschaft

Conodihno


Taxloss

Zou je dat voor mij willen onderzoeken? Ik heb maar 1 sleutel en die is behoorlijk Verlept. Hahah
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Beenius

Ik heb iig interesse.

Als je 144,- al belachelijk vind. Ik heb het hier bij Nissan dealer nagevraagd voor mijn 350Z. Kosten: meer dan 300,- !!! W T F...

Mijn micra heeft NATS kennelijk en een sleutel met rode transponder.  1 sleutel voor de Micra kan ik zeker gebruiken.

Mocht het dus ook mogelijk zijn, een sleutel voor mijn 350Z kan ik ook enorm goed gebruiken.

Milo

Ik heb het ook al eens nagevraagd bij de lokale Nissan Dealer omdat mijn CPV sleutel kaas was.
Die rubbere dingetjes waren helemaal verrot en die knopjes deden het slecht.
Was ook iets richting de €120 excl.  inleren...

Heb toen zo'n DIY setje via eBay besteld en door iemand die knopjes opnieuw laten SMD solderen.
Niet te betalen en idioot dat er zoveel geld voor wordt gevraagd.

Als dit doorgaat Jeroen, heb ook ik zeker interesse! M'n reserve sleutel is ook met NATS maar die is momenteel kapot...
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Micra1.3E3HBSuperSE2

144euro is wel heel erg duur O.o , zo duur zijn wij niet eens.
Maar een goede dienst dat je dit erbij gaat doen. Ik doe het alleen wel zelf ;)

Dinky

Jeroen ik wil graag weten of je ook aan een Cube sleutel kan komen. (ei-vormig)
Nissan Cube Z12
Nissan Micra K12
Volvo S60 Exclusive Edition
Nissan Primera P11-144
Nissan Almera N16
Nissan Almera N15
Nissan Sunny N14
Nissan Sunny N13
Nissan Sunny B11

Liever een tweedehands Japanse, dan een nieuwe Franse.

Micra1.3E3HBSuperSE2

Citaat van: Beenius op 19 november 2014, 07:37:44
Ik heb iig interesse.

Mocht het dus ook mogelijk zijn, een sleutel voor mijn 350Z kan ik ook enorm goed gebruiken.
Citaat van: Dinky op 15 december 2014, 21:44:58
Jeroen ik wil graag weten of je ook aan een Cube sleutel kan komen. (ei-vormig)

Bij jullie auto's moet je de sleutels inleren met behulp van immobilizer code's.

Dus is nu eigenlijk mijn vraag aan Jeroen, hoe kom je aan die code's?? Want die heb je voor de micra ook nodig bedenk ik me net. :)