Co's Micra GX

Gestart door Conodihno, 16 oktober 2014, 10:36:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Conodihno


Toch maar ff gewassen. Nu moet er nog serieus een stofzuiger doorheen... Zag net McDonalds op de grond liggen.... (niet meer mijn auto peoples :-) )




PW-performance

Lekker spik en span... O0
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

Riesh

Micra Addict

Conodihno


Conodihno

Beetje stil hier maar toch nog een update.

Het spuit drama gaat niet opgelost worden omdat de spuiter failliet is verklaard naar wat ik te horen heb gekregen. Na enige "dreigementen" stond ineens mn oude motorkap weer voor de deur, blijkbaar de enige taal die men begrijpt...
Voorlopig blijft de GX dus nog een DR2 mix/lappedeken

Goede nieuws, heb een tijdje geleden 2 ms design spoilers overgenomen van Piet en deze liggen nu thuis in kleur dankzij het spuit maatje (klinkt errug fout) van Rubin.



Aangezien ik niet zelf in m`n achterklep ga lopen boren en ik in staat ben om mezelf vast te kitten aan de auto, ga ik maar eens iemand zoeken die dit wel aandurft :-)

Voor somige allemaal oud nieuws via app of meeting maar nu ook maar even opgeschreven.

Jeroen330

Jammer van de spuiter man.. zuur

Volgens mij gaat er tegenwoordig meer via de app dan via het forum..das wel zonde van het platform.. daarom: top!

Conodihno

Ja zeker zuur... Vrouwlief heeft er echter wel vrede mee zo. En met de spoilers die ze leuk vond maakt het weer een beetje goed :-)

Kwarkieboy

Erg kloten van die spuiter !
Zijn de spoilers wel in de goede tint ? Omdat er een stuk of 3 tinten van zijn.
K11 '95
K11 Aztek '00

Leo



Citaat van: Jeroen330 op 29 december 2015, 07:15:43
Volgens mij gaat er tegenwoordig meer via de app dan via het forum..das wel zonde van het platform.. daarom: top!

We houden er rekening mee zodat de updates ook op het forum belanden :)

Spoilers zien er goed uit co
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Taxloss

Wat balen van die spuiter. Gebed zonder eind zo.
Mooie spoilers
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Conodihno

Dit is zo op het eerste gezicht de juiste kleur. Iets donkerder omdat het vers is maar niet donkergroen zoals de eerste spuitklus.
Ja ik vind die middenspoiler wel gaaf en m'n vrouw gelukkig ook :-)

Dinky

Zitten ze er nu al een keer op......
Nissan Cube Z12
Nissan Micra K12
Volvo S60 Exclusive Edition
Nissan Primera P11-144
Nissan Almera N16
Nissan Almera N15
Nissan Sunny N14
Nissan Sunny N13
Nissan Sunny B11

Liever een tweedehands Japanse, dan een nieuwe Franse.

Kwarkieboy

Mooi dat het direct de goede tint is. Gelukkig zijn er ook nog mensen die dat wel kunnen :D
K11 '95
K11 Aztek '00

Conodihno

Zitten er nog niet. Hoop volgende maand ergens. Gelukkig wel Kwark. Jammer dat deze zo ver weg zit anders lag er ook een motorkap :-)

Conodihno

Gezien de GX weer mijn daily gaat worden heb ik alvast een beginnetje gemaakt. De koplampen zijn alvast overgezet. De mistlichten, stoelen, audio, panhard (als het lukt) gaan allemaal over. Zoals oorspronkelijk de bedoeling was komen dan ook de ms design top en middenspoiler op.

Op velgen gebied twijfel ik nog heel erg. De set ultralites vind ik erg mooi, maar de goudkleurige ook.... De gouden moet ik na de bandenwissel echter gaan opknappen, maar zitten wel weer nieuwe sporttrac 5 omheen. 1e wereld keuzes I know...

Dan gaat de SRI in de verkoop en komt dat weer in het spaarpotje om de gx weer in de juiste kleur te spuiten.