Co's Micra GX

Gestart door Conodihno, 16 oktober 2014, 10:36:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Jeroen330

Auch...

Foutje? of van een ander

Riesh

Micra Addict

Conodihno

Busje voor mij ging rollen om af te slaan. Ik kijk even naar links om te kijken of ik achter hem aan kon. Ik kijk weer terug en hij was op zn rem gaan staan. Kon nog iets uitwijken maar zat er al tegenaan. Mijn schuld had ik maar meer afstand moeten nemen.
Nu nog bekijken of het deukje eruit kan.

Mazzel wel dat bestuurder busje besloot om het te laten gaan. Geen papieren etc nodig gehad.

PW-performance

Pfff... :( Wel goed dat je hem zo strak al weer hebt staan. Nog even de puntjes op de i.
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

Conodihno

Ja gelukkig wel, misschien toch maar een keer op zoek gaan naar een groen scherm... zitten nu wel heul veel deuken in :-) Na mn nachtdiensten maar even de tijd nemen om de boel goed na te kijken.

Joery-Joery

Ah kut man, gelukkig niets met je motorkap.

Kan de deukentoveraar op de 330 meeting er niets mee doen?

Ik heb vannacht alweer mijn laatse nacht  :cheer:

Conodihno

Eerdere schade heeft ie al aangepakt, deze verse hoop ik dat ie eruit krijgt of toch maar een scherm van de sloop. Weet iemand wat zo een scherm van de sloop mag kosten?

nachtje 2 van 4....

Riesh

ik schat een tientje of 3

splinternieuwe schermen heb je al voor 25 euro (imitatie dat wel)
Micra Addict

Milo

Had het ook al op Facebook gezien, maar blijft klote man :(
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Marnik


Dinky

Nissan Cube Z12
Nissan Micra K12
Volvo S60 Exclusive Edition
Nissan Primera P11-144
Nissan Almera N16
Nissan Almera N15
Nissan Sunny N14
Nissan Sunny N13
Nissan Sunny B11

Liever een tweedehands Japanse, dan een nieuwe Franse.

Conodihno

Citaat van: Riesh op 24 maart 2015, 07:01:17
ik schat een tientje of 3

splinternieuwe schermen heb je al voor 25 euro (imitatie dat wel)

Ok, nieuw scherm moet je ook weer laten spuiten natuurlijk.
Misschien een keer langs de sloop voor een dr2 scherm zonder deuken die ik een beetje kan polijsten.
Had al wel eentje gevonden maar richting Culemborg ofzo.

MartinAir

Ik rijd elke dag langs Culemborg,  dus als je wilt kan ik een keertje langsrijden.
Monsterlijk aanwezig (A)
Wanneer het goedschiks niet wil lukken, dan maar nog een keertje.

Conodihno

Vandaag weer een kansloze achterlijke verrotte Micra bekeken waarvan men vooraf vertelde dat er geen roest was, geen gebreken etc....
Kort bekeken en de tranen sprongen in m'n ogen, gelijk de auto weer in, nog even z'n grind pad aangeharkt m'n onderste vpb en ff bijkomen in de plaatselijke mac....

Vanochtend nog wel even de logos eraf gehaald en laatste zwart gedipt.


GuidovanVliet

Hou je toch al dat roest heb er ook last van. die logos staan idd beter zwart, mooi zo!