Co's Micra GX

Gestart door Conodihno, 16 oktober 2014, 10:36:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Conodihno

Aha! :) thanks ga ik dat maar eens doen. Doet trouwens lekker rijden in de bochtjes met het PW-Performance materiaal erop en eronder!

Merkte op de dijk al dat ie graag naar rechts wil met stuur los. Vrouwlief vertelde dat ze verrast werd met remmen bij het stoplicht....

PW-performance

Citaat van: Conodihno op 08 maart 2015, 16:22:42
Aha! :) thanks ga ik dat maar eens doen. Doet trouwens lekker rijden in de bochtjes met het PW-Performance materiaal erop en eronder!

Goed om te horen...Kan je de grens weer hoger leggen in de bochten...;)
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

Conodihno

Oh ja, dat gaat wel lekker nu :)

Leo

Ff uitlijnen en gaan :D
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Conodihno



Hmmm voorlopig sta ik nog ff stil... Spijker erin en naast de pijl in de wang een gat waar de lucht net zo hard uitloopt als het er in gaat.... Godver de t*%#s!

PW-performance

Damn.... >:( Dat is minder. Dat is ook een plek wat ze volgens mij niet kunnen proppen.
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

Conodihno

Dat klopt, nieuwe slof. Die goodyears zijn lekker aan de prijs. Misschien verder over gaan op de Hankooks

Riesh

Die hankooks hebben meer grip ook...
Micra Addict

Milo

Is dat toevallig een band rechts? Dat kan dan ook gelijk het naar rechts trekken verklaren.
Als je band natuurlijk zo goed als leeg is/niet goed op spanning is en je gaat remmen...
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Conodihno

Inderdaad rechtsachter in dit geval. Mja, zit niets anders op om morgen maar de lokale autopoint te gaan met het velgje

Conodihno

Afspraak voor morgen bij de Profile voor een nieuwe band EN bij de spuiter voor de kap. Overmorgen blut maar happy camper hoop ik!

Conodihno

En dan staan we er nu zo bij.
Band met spijker vervangen voor een nieuwe hankook ventus prime2 en de kap nu in kleur. Moet alleen nog een keer terug vanwege wat minder mooie dingetjes op de lak maar dat schijnt met polijsten verholpen te worden.







Joery-Joery

oh wow, je laat er geen gras over groeien  :o

Echt shitterend geworden je kap  :cheer:

PW-performance

Die ziet er gaaf uit..... 8) Ik zeg geslaagd.... O0  :wave:
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

chiba_kun

Zo dan! Dat is een boze Mica! :)