Co's Micra GX

Gestart door Conodihno, 16 oktober 2014, 10:36:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ReSp4wN

Die rode is echt een vet project om te lezen

Conodihno


Milo

Citaat van: Riesh op 13 december 2014, 00:57:00
motorkap staat ook op mijn verlanglijstje :)

+1, al heel lang eig...
Maar dat was nogal moeilijk geloof ik omdat er iets met de lampen was ofzo...?
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Conodihno

Weet niet wat het doet met je lichtbeeld, maar voor de apk heb ik dan de originele kap nog over.
Als het zover is ga ik met Piet overleggen wat er mogelijk is.

Milo

Citaat van: Conodihno op 13 december 2014, 17:53:44
Weet niet wat het doet met je lichtbeeld, maar voor de apk heb ik dan de originele kap nog over.
Als het zover is ga ik met Piet overleggen wat er mogelijk is.

Ik hoor het graag dan!
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

MaStErTuNeR Q

---/---/ Dat moet je lichtbeeld zijn en daar zit nog een beste marge in ook dus moet goedkomen lijkt mij,  wil je die kap hebben moet je kijken voor een taiwanese micra motorkap

Conodihno

Ik vind persoonlijk de standaard grilletjes in die vorm ook wel leuk. Booskijkers wil ik en bij voorkeur ook de 2 embleem gaatjes graag weg hebben. Maar goed, das pas over een maand of 6 ofzo.  Eerst wat gemak van een afstandsbediening etc.

Riesh

Zolang je maar niet teveel van je lampen afdekt , dit niet ivm je lichtbeeld maar lichtopbrengst. Uit mijn hoofd was het 15 %.
Op mijn Mazda had ik denk ik 25% afgedekt en ook gewoon apk goedgekeurd
Micra Addict

Conodihno

Komt wel goed dus denk ik zo.

ReSp4wN

Je kan ook het gedeelte van de lampen waar de kap dan over heen zou komen afplakken met donkere tape en dan tegen een  huis schijnen  om te zien of het lichtbeeld nog steeds zoals Q zei ____/____/


Conodihno

Kan ook ja, zat al te denken aan stukjes karton om te testen. Maar goed, kan me wel alvast verlekkeren maar het is nog zo ver weg :)

ReSp4wN

Haha slapelozenachten zou ik er van hebben  ;D

Conodihno

Klopt, kan er inderdaad wakker van liggen als er wat aanstaande is. Was misschien ook niet zo handig om m'n verlanglijstje kenbaar te maken.... #bennogalongeduldig...

Taxloss

Ongeduldig? heb ik helemaaaaaaaaaaal geen last van hahaha.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Conodihno

Winter, de tijd voor kleine updates en plannen voor het volgende jaar.



Shortshifter ligt klaar, bijna alle gele lampjes zitten erin en de plannen voor een bewerkte motorkap worden al iets concreter. Hopelijk voor de Bots dat het allemaal klaar is.