Co's Micra GX

Gestart door Conodihno, 16 oktober 2014, 10:36:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Conodihno

Ik merk dat ie rustiger loopt. Toerental zakt weer normaal terug. Timing stond aardig verkeerd en stationair toerental aardig hoog. Samen met de verse spulletjes erop ben ik errug blij met Zilla. Stond nog een nats storing in het systeem maar die was niet recentelijk.

Jeroen330

Nog excuses voor de vertraging..

Ik was later thuis dus heb als service naast het afstellen de remleidingen achter gecheckt en behandeld, de frontbalk behandeld van binnen en de dorpels geïnspecteerd en behandeld van binnen en buiten..

Autotje kon zeker een tune up gebruiken maar loopt prima nu!

Conodihno

En ik was voor het eerst in m'n leven op tijd voor een eggMcmuffin!!! :)

Jeroen330

Hier dan: alleen maar voordelen

PW-performance

Goed bezig hier heren... O0
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

Joery-Joery

Citaat van: Conodihno op 08 november 2014, 19:03:47
En ik was voor het eerst in m'n leven op tijd voor een eggMcmuffin!!! :)

En was het wat?  ;D

Conodihno

Mwah, wegspoelen met koffie, cappuccino en een donut en het is goed te doen... :)

Conodihno

Vandaag de Momo's schoongemaakt en eronder gezet. Echter geen suc6. Loopt aan en lijkt wel meer uit te steken dan bij de blauwe. Dus nu de ultralites er weer onder en de Momo's op de bandenboom.




Leo

Staat wel goed overigens :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Conodihno

Ik vind die momo's ook gewoon erg leuk. Maar zijn voor het goede net ff te breed dus. Zet ze wel te koop strakjes.

Riesh

of toch maar een ander bandje eromheen leggen ?
Micra Addict

Conodihno

Welke maat zou ik moeten hebben dan om er zeker van te zijn dat ik niet in m'n kasten terecht kom?

Riesh

175/50/15 should do the trick
Micra Addict

Jeroen330

Of als deze bandjes nog goed zijn de achterkant iets omrollen..

Conodihno

Ik zou nog 1 seizoen rijden met deze banden. Daarna zouden ze er toch vanaf gaan. Voornamelijk lopen ze voor aan. Klein testrondje gedaan maar was geen suc6. Snel omgedraaid en weer naar huis :)