Co's Micra GX

Gestart door Conodihno, 16 oktober 2014, 10:36:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Leo

veel plezier ermee co :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Jeroen330

Gefeliciteerd man! Mooi wagentje

PW-performance

Mooi hoor. Lekker genieten van je zilla 8)
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

chiba_kun

Veel fijne en veilige kilometers met de 'zilla! ;)

Kwarkieboy

Gaaf hoor die zilla !!
K11 '95
K11 Aztek '00

Conodihno

Vanmiddag voor het eerst zelf dingetjes aan de Micra gedaan. Olie verversen, filters vervangen inc. bougies etc. Gisteren waren er al nieuwe multi riemen op gekomen (laten doen...)Rest alleen nog het interieur filter. Morgen om 10:00 bij Jeroen zijn voor uitlezen en afstellen en Zilla staat er weer lekker bij. De 23 hoop ik nog de vpb achter van Piet te mogen onvangen evenals het soundboard.

Luchtfilter was nodig...


PW-performance

Goed bezig... O0

soundboard ligt klaar. vpb/achter kan ik volgende week bij de coater ophalen... O0
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

thieme

Dat je met het afstellen niet ook tot de 23ste wacht :o
maar in ieder geval goed bezig

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Conodihno

Ow en heb de led h4 er weer uitgehaald en vervangen voor standaard verlichting. Blij dat ik de weg weer kan zien.
Mooi Piet, zijn goede berichten. En Thieme, ff privé sessie met Jeroen zonder dat ie z'n aandacht moet verdelen aan ons allen :)

Riesh

Niet genoeg licht met de H4 LED ?
Micra Addict

Conodihno

Verkeerborden poppen echt kilometers verderop op, maar het lichtbeeld voor je neus vond ik echt ruk... Mn zwager had net ook de wissel gemaakt in z'n laro maar vond het ook niets. Weet niet zo goed waar het aan ligt.

Kwarkieboy

Daarom is xenon mooi.
Verkeersborden poppen kilometer verderop op en toch kun je de weg goed zien !
K11 '95
K11 Aztek '00

Conodihno

Vandaag naar Zwolle geweest en na wat vertraging en een Mc Breakfast kon Jeroen aan de gang. Resultaat dat Zilla weer lekker loopt en m'n balken behandeld zijn en zo goed als klaar is voor de winter.

Riesh

Merk je nog veel verschil na het afstelbeurtje ?
Micra Addict