[ebay] K11 headlights black

Gestart door maqish, 23 juli 2014, 22:53:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

maqish

linkje

Hier heb ik wel 1 vraagje bij. Passen deze lampen op zowel de voor als na facelift K11 modellen?


Riesh

Zo te zien zijn dit de lampen van het model van voor de facelift. De lampen van na de facelift (vanaf 1998) zijn een stuk groter
Micra Addict

thieme

Normaal zit er wel verschil in de vorm.
Overigens zijn de lampen ook wel zelf te spuiten. Staat volgens mij ergens een how-to van.

maqish

Klopt er is wel een howto van.. iets met 100 graden in een oven, alleen de fotos doen staan er niet meer.

Milo

Citaat van: maqish op 23 juli 2014, 23:14:23
Klopt er is wel een howto van.. iets met 100 graden in een oven, alleen de fotos doen staan er niet meer.

Hoeft ook niet perse, aan de tekst op zich lijkt me dat je genoeg moet hebben.
Stelt niet zoveel voor ;)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

ReSp4wN

En mocht je toch iets vinden via ebay en gaan bestellen, let er goed op of het een LHD (left hand drive) is of een RHD (right hand drive) je moet de LHD hebben namelijk anders is je lichtbeeld verkeerd.


Beenius

Zijn dit wel de goede lampen dan? Of is dit uiteindelijk ook een bouwpakketje?

Het is iig precies wat ik zoek. tenzij de how to toch makkelijk blijkt te zijn. dan kan ik het zelf altijd nog proberen :)

Marco330

Deze lampen zijn kant en klaar.

In Taiwan rijden ze rechts, dus neem aan dat deze voor LHD zijn. Waren mijn chrome iig wel.

En proberen zelf te maken kan toch geen kwaad. Lukt het niet, heb je tenminste ervaring opgedaan.