Dotz mugello 4/100

Gestart door Luuukske, 13 mei 2014, 10:45:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


thom-micra

verkoop jij deze ofzo? snap hem niet echt



Milo

Citaat van: thom-micra op 13 mei 2014, 13:19:21
verkoop jij deze ofzo? snap hem niet echt

Hij plaatst het in het "Gezien op Ebay/Marktplaats"-topic dus nee.
Anders zouden ze in het te koop topic staan.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

thom-micra

Citaat van: Milo op 13 mei 2014, 13:35:34
Citaat van: thom-micra op 13 mei 2014, 13:19:21
verkoop jij deze ofzo? snap hem niet echt

Hij plaatst het in het "Gezien op Ebay/Marktplaats"-topic dus nee.
Anders zouden ze in het te koop topic staan.
maar waarom staat die hier dan? is toch geen speciale velg?



Milo

Citaat van: thom-micra op 13 mei 2014, 13:42:29
Citaat van: Milo op 13 mei 2014, 13:35:34
Citaat van: thom-micra op 13 mei 2014, 13:19:21
verkoop jij deze ofzo? snap hem niet echt

Hij plaatst het in het "Gezien op Ebay/Marktplaats"-topic dus nee.
Anders zouden ze in het te koop topic staan.
maar waarom staat die hier dan? is toch geen speciale velg?

Moet dat dan?
Misschien zoekt iemand hier op het forum nog wel een setje velgen en vind hij/zij dit een mooi setje en is hiermee geholpen.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

thom-micra

niet lullig bedoelt ofzo hoor, maar dat kunnen we heel marktplaats met 4x100 hier wel neerzetten



Psydan

Citaat van: thom-micra op 13 mei 2014, 15:24:57
niet lullig bedoelt ofzo hoor, maar dat kunnen we heel marktplaats met 4x100 hier wel neerzetten

Oneens, de meeste hebben dan een verkeerde naafgat grote, en andere maat banden.

Deze maten zijn perfect voor de micra.
Do not underestimate what you will never understand.

Milo

Citaat van: thom-micra op 13 mei 2014, 15:24:57
niet lullig bedoelt ofzo hoor, maar dat kunnen we heel marktplaats met 4x100 hier wel neerzetten

Dan kunnen we ook beter maar stoppen met alle andere dingen die we/mensen spotten op Ebay/Marktplaats....
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

thom-micra




Riesh

Ik waardeer het juist dat iemand iets spot waarvan hij denkt dat een ander op het forum hier interesse in kan hebben. Nu is het een setje velgen, de volgende keer kan het een setje bride stoelen zijn....

Overigens vind ik ze behoorlijk prijzig voor een setje velgen met veel schade en kale banden
Micra Addict

thieme

Inderdaad niet iedereen kijkt hier elke dag op marktplaats, daarvoor is dit topic bedoeld.

thom-micra

ik bedoelde ook niet echt dat ik het erg vind dat er velgen worden gespot, maar dotz velgen hangen bij de gemiddelde automat aan de muur.
een set gotti velgen spotten bijvoorbeeld, dat is iets wat je niet echt tegenkomt normaal



Milo

Citaat van: thom-micra op 13 mei 2014, 22:59:04
ik bedoelde ook niet echt dat ik het erg vind dat er velgen worden gespot, maar dotz velgen hangen bij de gemiddelde automat aan de muur.
een set gotti velgen spotten bijvoorbeeld, dat is iets wat je niet echt tegenkomt normaal

En als iemand die tegenkomt zal diegene ze ook vast wel spotten.
Het is hier meer van, komen we leuke velgjes tegen dan plaatsen we die gwn hier op het forum.
Wie weet heeft er iemand nog wel iets aan, miss ook niet, zal niet de eerste keer zijn.
Gaat gwn om het feit van "teamspirit" zegmaar, niet zozeer of het "bijzondere" dingen zijn of niet. ;)
Althans, zo ervaar ik het altijd ;D
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Luuukske

Ik dacht, kan hem op z'n minst delen


Citaat van: Riesh op 13 mei 2014, 19:28:33
Overigens vind ik ze behoorlijk prijzig voor een setje velgen met veel schade en kale banden

Heb je een punt.