Marnik's blauwe K11

Gestart door Marnik, 08 mei 2014, 17:47:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marnik

Weer een update: afgelopen zondag condensor vervangen en gister is ie weer op druk gezet en van dat lekkere spul erin.



Ook heb ik mijn remklauwen gespoten alleen weet ik niet of het resultaat gewenst is, daarom vraag ik om de mening van jullie.




Gewenst resultaat was meer deze kleur.


MartinAir

Ik vind het netjes staan hoor! Misschien dan wel met rood oid Micra er op zetten als je voor de Brembo look gaat ;)
Monsterlijk aanwezig (A)
Wanneer het goedschiks niet wil lukken, dan maar nog een keertje.

PW-performance

Staat netjes hoor. Niet te opzichtig gewoon goed.  O0
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

Marnik

Citaat van: MartinAir op 13 juni 2014, 11:28:15
Ik vind het netjes staan hoor! Misschien dan wel met rood oid Micra er op zetten als je voor de Brembo look gaat ;)
Ik ben bang dat rood niet gaat staan en ik ben zelf totaal geen fan van rode klauwtjes en trommels :D

MartinAir

Citaat van: Marnik op 13 juni 2014, 11:37:09
Citaat van: MartinAir op 13 juni 2014, 11:28:15
Ik vind het netjes staan hoor! Misschien dan wel met rood oid Micra er op zetten als je voor de Brembo look gaat ;)
Ik ben bang dat rood niet gaat staan en ik ben zelf totaal geen fan van rode klauwtjes en trommels :D
O nee niet de hele klauw, in rode letters Micra op de klauw
kan ook in een andere kleur natuurlijk. maar past mooi bij de velgen en brembo look.
Monsterlijk aanwezig (A)
Wanneer het goedschiks niet wil lukken, dan maar nog een keertje.

Pluis

Micra erop in kleur blauw.
En..die demper....lekker geluid >.<

Marnik

Citaat van: MartinAir op 13 juni 2014, 11:38:45
Citaat van: Marnik op 13 juni 2014, 11:37:09
Citaat van: MartinAir op 13 juni 2014, 11:28:15
Ik vind het netjes staan hoor! Misschien dan wel met rood oid Micra er op zetten als je voor de Brembo look gaat ;)
Ik ben bang dat rood niet gaat staan en ik ben zelf totaal geen fan van rode klauwtjes en trommels :D
O nee niet de hele klauw, in rode letters Micra op de klauw
kan ook in een andere kleur natuurlijk. maar past mooi bij de velgen en brembo look.
Ooo zo hmm als ik het zou doen die ik zwarte letters. Ik wil in de toekomst nog een rem upgrade kopen dus denk dat ik ze zo maar hou :)

chiba_kun

Zo, jij zit er weer koel bij. ;) Die remklauwen zijn juist goed gelukt. Staat heel netjes zo, rood vind ik (persoonlijk) te schreeuwerig. Dit is gewoon netjes!

Leo

klauwen zien er goed uit, ik zou ze zo laten, staat mooi bij je velgen :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

thieme

Is maar goed dat de closeup foto erbij zit maar ik vind het zo netjes staan. Niet te opzichtig maar je laat wel zien oog voor detail te hebben.

Marnik

Citaat van: thieme op 13 juni 2014, 16:34:32
Is maar goed dat de closeup foto erbij zit maar ik vind het zo netjes staan. Niet te opzichtig maar je laat wel zien oog voor detail te hebben.
:O

Taxloss

Ziet er inderdaad keurig uit!
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Kwarkieboy

K11 '95
K11 Aztek '00

ReSp4wN


Markus 1.3 16v

Dit is het echte werk  O0