Marnik's blauwe K11

Gestart door Marnik, 08 mei 2014, 17:47:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marnik

Citaat van: thieme op 08 mei 2014, 18:05:02
Micra heeft standaard toch geen iso stekker of hoe dat heten moet?
Ik moest voor mijzelf gewoon bij de heuts een verloopkabeltje halen.
Moet ik ook doen.

Marnik

Vandaag zijn de LED achterlampen binnengekomen. Besloten om ze er ook maar gelijk op te zetten want mijn achteruit rij lamp was kapoet.


+ Lak paint besteld.

PW-performance

Netjes. Zeer mooie lampen.  8)
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

Milo

Wauwie, ze steken zo mooi af op die kleur he, prachtig ♥_♥
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Marnik

Vandaag maar mijn eerste tank vol gegooid. 1 op 18.5 :) Dit heb gedaan vanwege mijn onbetrouwbare tankmeter. Ik heb de tankmeter op 80% staan als mijn tank helemaal vol zit, heeft een poosje op dit gestaan. Toen ben ik naar school gegaan en starte ik het op school op stond het op 40%, toen ik een vriend thuis afzetten stond mijn meter ineens op 20% voor de rest van de rit. Zou ik iets moeten vervangen?

Kwarkieboy

Bij mij hebben de de vlotter in de tank verbogen zodat als hij vol is ook echt op vol staat.
Misschien is die sensor niet helemaal goed meer die aan de vlotter zit ?
K11 '95
K11 Aztek '00

Marnik

Even een update erin gooien:
Paar kleine dingen gedaan en wachten op het grote spul.


Lampje blauw :)

Leren condoom ding voor mijn pook. Mijn moeder stond er van te kijken toen ik het ging vast naaien ;)

Dopjes uit Japan via Buyee :)

En nieuwe kenteken platen besteld, achter was een stuk blauw af van het NL gedeelte en aan de voorkant helft van het zwart eraf en roestige gaten.

Nu is het nog wachten op de ''grote'' onderdelen.
Banden & velgen zijn besteld en kan ik ophalen, even kijken wanneer ik dit ga doen. Audio is als het goed is bij Riesh binnen, ga ik binnenkort langs om samen te installeren. Uitlaat is gister verzonden uit Engeland(eindelijk 3-4 weken moeten wachten). Tot slot de verlaging komt als het goed is eind van de week binnen :)

Leo

mooie updates, einddemper duurde bij mij in totaal ook 4 weken voordat hij bij mij was :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Riesh

audio ligt inderdaad klaar :P
Micra Addict

Taxloss

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Dwarfnl


John

Hi Marnik

Ziet er allemaal heel goed uit wat je allemaal aan het doen bent, geweldig.
Geeft meteen een hoop leuke ideen om wat er mogelijk is om te doen met je auto.  :)
Nissan Micra (K11) 1.0 L,LX 16_V CG10DE 40 kW  1994

chiba_kun


thieme

Nou je maakte echt geen grapje met dat je een auto in je eigen smaak wilt maken. Gaat als een trein zo super O0

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)