Blauwe Micra 1996

Gestart door ricklinden1980, 16 april 2014, 20:01:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ricklinden1980

Beste Micra Fan's

Ik zag gisteren in Rotterdam een mooie Micra rijden met nissanclub.nl erop en ik dacht ik ga gelijk eens kijken. Uiteindelijk ben ik op deze site terecht gekomen en mij aangemeld. Ik rij in een Blauwe Nissan Micra uit 1996 1.0 16V volgens mij. Hij is eigenlijk van mijn vrouw maar ik rij erin en onderhoud hem dus ook.
Inmiddels roetsbehandeling bij de voorruit laten doen en nieuwe voor- en zijdorpels in laten lassen + tack behandeling. Mooie zwarte rand onder aan de auto.

Ik heb een jaar rondgereden met de velgen van een Mazda 1.3 coupe waarbij de micra een beetje hoge pootjes had, inmiddels een verlagingsset aangebracht. (wegligging waar je u tegen zegt) Nog veel te doen in ieder geval.


Bunny

welkom hier! foto's mogen :P

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

ricklinden1980

Krijg ze er niet in, hoe werkt dat?

thieme

Welkom!
Leuk om te lezen dat je zo goed voor de micra zorgt

Leo

welkom :)

voor fotos plaatsen kun je photobucket gebruken


Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Riesh

welkom Rick.

Hier staat voor verschillende plaatjes sites uitgelegd hoe je foto's kan plaatsen:
http://www.micrafanclub.com/index.php/topic,11540.0.html
Micra Addict

Psydan

Welkom! Ben benieuwd naar de foto's!
Do not underestimate what you will never understand.

ricklinden1980

Super Jongens,

Foto's staan erbij! Moet echt nog een en ander aan gebeuren. In de deuren heb ik aardig wat schade van openslaande deuren, deuk in de kofferbak en een deuk in het linker zij spatbord. Achter bumper is al wel vervangen en gespoten! (aanrijschade in geparkeerde stand gehad, gelukkig door de dader gemeld) Binnenin ook beschadigingen, door vervoeren bouwmaterialen auto ook als vrachtwagen gebruikt, sorry jongens). Nog geen 150.000 km op de teller, maar echt ik heb nu al dik 3 jaar rijplezier.

Tips en trucks zijn welkom!

Conodihno

Welkom op het forum!

Nu nog een mooie micrafanclub.nl sticker erop! Spread the love ;)

Riesh

de meeste schades zijn te verwijderen/minder te maken
Micra Addict

MartinAir

Welkom! (de eerste die ik hoor waarbij stickers effect hebben, wellicht ook tijd voor een sticker voor mij dan maar. De familie uitbreiden :) )
Monsterlijk aanwezig (A)
Wanneer het goedschiks niet wil lukken, dan maar nog een keertje.

Marcooled_79

Welkom! Voor tips & trucs ben je hier trouwens op de goede plek!  :mfc:

Milo

Hey daar, welkom hier en veel plezier O0
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Marnik

Welkom hier, veel plezier!

TeSprouT

Welkom hier, nette wagen! O0
Love the potiential