Chris zijn Micra

Gestart door ParaChris, 20 januari 2014, 23:21:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ParaChris

Citaat van: Milo op 19 maart 2014, 08:36:21
Gaaf hoor O0 , ben benieuwd of dat lekker past die uitlaat lijn.

Inmiddels wel ;)

ParaChris

Citaat van: ReSp4wN op 19 maart 2014, 09:16:22
Welke naaf heb je nou in wat voor fusee gedaan enzo? naaf afgedraaid? speciaal lager gezocht? en gebruik je de micra aandrijfassen? of die van de 100nx?

100nx assen, micra fusees (klopt de wiel geometrie tenminste nog, akkerman principe), micra lagers en aangepaste naven!

ReSp4wN

duss de 100nx hub naaf ding afgedraaid zodat die in het micra lager past als ik het goed begrijp?

Hoeveel draai je daar af?

ParaChris

1,5mm  :)

Naaf zit tussen de as en het lager in, dus ik heb er vertrouwen in dat het heel blijft..

Daarnaast reedt er een micra sr20 in engeland met 450 pk, met eenzelfde aanpassing en daar bleef het ook heel O0

ReSp4wN

Good point ja, plus je heb het probleem niet met een schroefset vinden haha

wanneer denk je dat hij rijdt?


ParaChris

Heb één as klaar, nu de custom as nog.. Moet de lengte hiervan weten, dan kan ik em hier om de hoek laten inkorten!

Dit weekend misschien even meten!

Dan de motor nog een keer eruit om de kabelboom een beetje weg te werken en de chassisbalken af te lassen!

Hoe ben jij weggekomen met de aansluitingen van je kachelradiator? :p

ReSp4wN

Hahaha ja die kachelradiator xD the fun we hadd..

Bovenbop die kachelunit zitten dus die pijpjes die naar buiten steken, die pijpjes zijn een soort losse modules die er bovenop vast geschroeft zitten, dus je kan ze loshalen en dan draaien,

zo hebben we de slang naar binnen laten lopen met allerlei bochtjes en dingetjes en in de auto aangesloteni n plaats van in het motorcompartiment.

Dit is wel ff n tijdelijke oplossing, wil die orginele gaten verplaatsen naar onder later en t dan opnieuw via binnen aansluiten, maar het werkt nu in ieder geval

Zal straks wel even een foto er van maken als dat lukt. iig van in het motorcompartiment

ReSp4wN

#67





Volgende zijn binnen achter de kachel bij passagierskant







dus zo pijpjes en slangen  ;D

ParaChris

#68
*

Marnik


thieme


Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

TeSprouT

heerlijk man zo'n klus schuur, lekker bezig geweest gelijk! O0
Love the potiential

ReSp4wN

Wajow, mooie schuur doe mij er ook maar zo een  ;D

Ziet er goed uit onder de kap  O0

Beamer ook van jou?

Leo

Mooie werkplek. Ziet er al goed uit O0
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2