Chris zijn Micra

Gestart door ParaChris, 20 januari 2014, 23:21:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Beenius

Wist niet dat je zelf ook iets aan het bouwen was, ik denk je hebt alleen die grijze/zwarte micra :)

KenSuperS

gaaf man!!! ben erg benieuwd hoe je de 2liter erin gaat krijgen en aan krijgt gesloten O0

tof project iig, je pakt t goed aan
haas en co.

Jeroen330

Kijk, na al dat appen eindelijk ook online!

Dat blok gaat wel draaien! We houden contact!


Joery-Joery

Gaaf hoor ben benieuwd naar de voortgang, wel inderdaad opschieten voor het te koud word.  ;)

ParaChris

Citaat van: chiba_kun op 22 januari 2014, 09:54:47
Interessant die GTR stoel! :)

Dit is dan de passagiers GTR-stoel (want rechtsgestuurd). Past dat gewoon op de originele rails?

Dit is inderdaad de passagierstoel, de bestuurdersstoel moet er nog in (als bijrijdersstoel ;))
Past totaal niet op de originele rails, 1 van de vier bevestigingspunten past, de andere 3 heb ik van de rail afgeslepen en terug erop gelast op de plek waar ze wel moeten! Micra rails staan ongeveer 2 a 3 cm dichter bij elkaar dan GTR! In mijn NX hoefde ik maar 2 punten aan te passen, daar klopte de breedte wel!
Voor de oplettende kijker, ik kan mijn kofferbak niet meer met de hendel open doen, die krijg ik door de diepte en breedte van de stoel niet meer omhoog getrokken, omlaag gaat gelukkig wel voor de tankklep  8)

Roadrunner

Saweet 8)
Als je straks vastvriest aan de onderkant van de auto kun je net zo goed gelijk doorgaan :P

'k Ben benieuwd wat je velgjes (met band) nou wegen. Mooi in ieder geval. Ben benieuwd O0
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

PW-performance

He Chris. Dat hendeltje voor de klep/tank... dat kunststof kan je eraf schuiven. Dan blijft er een metalen hendeltje over. Daar kun je aan lassen hoor ::) Even aanpassen zeg ik ;D
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

sunny1600

Hey Chris,

zo zat die goed hoor


Doe je deze zooi ook ff copypaste naar ncn / sxoc / ww?
Nordschleife Addict

2009: 4 rondes
2010: 24 rondes
2011: 11 rondes
2012: 11 rondes
2013: 5 rondes
2014: nog geen. Nurmeet countdown

Tracks driven
Nordschleife - Donington - Zandvoort - Castle Combe

ParaChris

#38
*

Riesh

gaat de goede kant op.
Hoe ga je het aanpakken met de aandrijving:  aandrijfassen/v-bak/fusees  etc
Micra Addict

Leo

motor al op zn plek, nice O0

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Psydan

Do not underestimate what you will never understand.

Milo

Haha sarcasme ten top, ik houd ervan! Vooral die opmerking vd stuurnaaf, geweldig xD ;D
Anyways, goed bezig O0
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

thieme

Gaat als een speer gaaf hoor :D

TeSprouT

Gaaf zeg, echt heel vet zo'n blok in een Micra hangen! O0
Love the potiential