Co's Micra back to basic

Gestart door Conodihno, 20 januari 2014, 14:02:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Conodihno

#75
Wielkastverbreders overgenomen van Kwarkie en op m'n hoogwerker geplakt :)



En sigarettenaansteker ding geplaatst dus kan weer prettig navigeren en gelijk maar even gepoetst.




Riesh

die zwarte wielkast dingen passen goed bij de rest van de zwarte details.
Micra Addict

Milo

Citaat van: Riesh op 29 maart 2014, 22:19:41
die zwarte wielkast dingen passen goed bij de rest van de zwarte details.

+1
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

PW-performance

Ja staat niet verkeerd. Past er goed bij.  :)
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

Conodihno

#79
Thanks! Bedoeling was om het bij zijn originele doel te houden als plain en simple boodschappen auto. Dit forum blijkt echter besmettelijk te zijn... Binnenkort eens kijken naar donkere knipperlichtjes.

thieme


Milo

Citaat van: Conodihno op 29 maart 2014, 23:12:41
Thanks! Bedoeling was om het bij zijn originele doel te houden als plain en simple boodschappen auto. Dit forum blijkt echter besmettelijk te zijn... Binnenkort eens kijken naar donkere knipperlichtjes.

Hahaha, geweldig om te lezen. Wacht maar... >:D
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

thieme

Die verlaging komt ook nog wel een keer maak je geen zorgen :P

Conodihno

Nooit gedacht dat ik dat zou willen... Maar op de een of andere manier wil ik dat soort zaken nu... Evenals de nog te maken veerpootbrug trekt enorm haha. Maar goed, krap/geen budget is een goede rem op alles. One piece at the time...

chiba_kun

Citaat van: Conodihno op 30 maart 2014, 15:37:42
Nooit gedacht dat ik dat zou willen... Maar op de een of andere manier wil ik dat soort zaken nu... Evenals de nog te maken veerpootbrug trekt enorm haha. Maar goed, krap/geen budget is een goede rem op alles. One piece at the time...

Alles op zijn tijd, dan komt het goed.

Kwarkieboy

Wat chiba zegt. Alles op zijn tijd.
Die verbreders staan hem goed !
Stukken beter dan bij die van mij.
K11 '95
K11 Aztek '00

Leo

die verbreders staan erg goed bij je micra O0

ik heb ze zelf ook gekocht maar ben nog aan het twijfelen over wel of niet plaatsen en in welke kleur :(

die knippers zijn goedkoop via winparts
http://www.winparts.nl/verlichting/knipperlicht/nissan/micra--k11--bouwjaar-1992-08-2003-02/c30-519-13451/zijlicht-voor-l---r---98--smoke/p16173.html
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Conodihno

Thanks! En inderdaad alles op z'n tijd.
Die knippers had ik inderdaad gezien echter die link die je neerzet is het knipperlicht per stuk toch?

Milo

Citaat van: Conodihno op 30 maart 2014, 19:41:22
Thanks! En inderdaad alles op z'n tijd.
Die knippers had ik inderdaad gezien echter die link die je neerzet is het knipperlicht per stuk toch?

"ZIJLICHT VOOR L.& R. 98+ SMOKE"

Nope. ;)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Conodihno

Hmmm ok beter, had al eens eerder gekeken en zag toen setjes van 15 euro nog wat. Dacht dat deze per stuk waren. In winkelmandje dus :) Nu nog oranje lampjes erbij.