Co's Micra back to basic

Gestart door Conodihno, 20 januari 2014, 14:02:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

PW-performance

mooi hoor. bijna de kleur van de micra... 8)
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

Joery-Joery

Geweldig, bijna een grotere auto dan de micra  :D

Conodihno

Haha inderdaad. En waar ik rijkelijk laat begonnen ben met rijden, zijn deze jongens er lekker op tijd bij. Kan gelukkig af en toe nog ingrijpen met de afstandsbediening ;)

Roadrunner

Nu kun je mooi goedkoop carpoolen.
Micra staat er mooi bij zo met z'n zwarte doppen.
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

Conodihno

Thanks, blij met mijn dopjes :-)

Weet iemand of de interieur deurpanelen van een deur met elektrische ramen passen op een deur met slinger?

Roadrunner

Nee.
De armleuningen zijn langer. Daar zit de bediening in voor de elek. ramen. En dus heb je geen ruimte (en gat) voor de slinger.
Dus zou je ook elektrische mechanismen moeten hebben. (deurpanelen aanpassen is meer moeite dan andere zoeken denk ik)
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

Conodihno

Citaat van: Roadrunner op 17 februari 2014, 14:51:59
Nee.
De armleuningen zijn langer. Daar zit de bediening in voor de elek. ramen. En dus heb je geen ruimte (en gat) voor de slinger.
Dus zou je ook elektrische mechanismen moeten hebben. (deurpanelen aanpassen is meer moeite dan andere zoeken denk ik)

Zou ik dan wel mijn eigen armleuningen op de nieuwe panelen kunnen plaatsen?

Roadrunner

Even plaatje gemaakt.
Achter de elek. armleuning zit het gat voor de bekabeling en nog een extra schroefpunt.

Kan wel, maar dan bedekt de leuning het gat dus niet.
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

Conodihno

Hmmm, dan blijf ik dus met een gat zitten en dat is niet cool. Dan zit er niets anders op om de bekleding maar even over te slaan. Ik ga niet mn stoelen en bank vervangen voor blauwe en vervolgens met die rode panelen blijven zitten.

Bedankt voor je vergelijkingsplaatje

Riesh

of meteen ombouwen naar power windows
Micra Addict

Conodihno

Vandaag even druk geweest met poetsen voor a.s. zondag. Gewassen en in de compound en wax.
Helaas ook wat narigheid ontdekt onder de matten en wel nattigheid...
Voornamelijk achter mijn stoel, geen flauw idee wat het is en waar het vandaan komt. Ook een plek gevonden onder mn voeten. Iemand een idee waar dit vandaan kan komen? Pica voor de duidelijkheid.
Parafaan? Al los gehad en die groene blokjes gekit met aqua marine/auto spul. Rechterkant van de auto is kurk droog. Matten zelf waren droog.




Kevertje-SYS

Kijk even onder de motorkap of alle rubbers nog op hun plek zitten in het brandschot.
Dat is het schot tussen motorruimte en passagiersruimte.

Ook even de deuren openen en kijken of alle rubbers waar kabels door naar de deuren lopen goed zitten

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Conodihno

Ok, ik zal daar eens gaan kijken.
Heeft de Micra ook nog een dop in de bodem? Kan het zijn dat hierdoor water naar binnen loopt?

Riesh

slecht geplaatste vooruit bij een vervanging ?
Micra Addict

Conodihno

Kleine update, streepje laten plakken over de micra



Helaas vooral niet dichterbij komen en kijken omdat het echt verschrikkelijk is gedaan. Binnenkort weer terug en weer opnieuw... Crap....