Hier dan eindelijk wat foto's van mijn micra 1.6

Gestart door kio90, 19 januari 2014, 12:33:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kio90

Gister hebben we mijn micra voorzien van een nieuwe thermostaat, en schroefset iets omhoog gedaan ivm winterbanden.






Hier het almera motorblok wat in mijn micra ligt.






En hier kunnen jullie de velgen nog zien die er normaal onder zitten!





thieme

Mooi om te zien. Heb jij ook nog meer informatie over de ombouw?

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Psydan

Do not underestimate what you will never understand.

PW-performance

Mooi. Lekker laag ook. Ook schroefset aan de achterkant? eventueel met foto?
Velgen staan ook goed.
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

Taxloss

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

kio90

De accu zit inderdaad achterin ook is uiteraard achter ook een schroefset aanwezig .
Wat ik voor de rest van de auto weet is dat voor een remschijf conversie zit van een sunny gti, en een 1.6 gx uit een almera. Hij is voorzien van 4-2 spaggetispruitstuk en een holle pijp met enkele midden demper van 2 inch. De einddemper is er 1 van Remus. Voor de rest zijn de voorstoelen vervangen voor stoelen uit een 200sx. Dan hebben we nog een towhook voor en gele lampen en daar stopt het volgens mij. Een k11 raamspoiler achter ligt nog in de schuur.

Marcooled_79


Psydan

Heel gaaf! Ik zie nu pas dat er idd S13 stoelen in zitten! Ik zou deze micra graag een keertje in het echt willen zien :D

Dynomeeting misschien? Ik ben namelijk ook wel benieuwd hoeveel pk deze heeft!
Do not underestimate what you will never understand.

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Red Racer

Netjes ;)

alles gedaan vanuit de garage dus pook blok wissel?

ben errug benieuwd naar de achterzijde van de schroefset, want een corsa past niet zomaar kwam ik zelf achter.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

kio90

Psydan ik las dat je met een schroefset de dyno bank niet op kon?
Ik zal een foto maken van schroefset achter als de zomer banden er weer onder komen een zomerband ligt helaas van de velg af kwaaltje getrokken band denk ik...
En bedankt voor de leuke en positieve reacties  O0

Psydan

Je kan natuurlijk niet te laag, maar het mooie van een schroefset is, is dat je het omhoog kan schroeven ;)
Do not underestimate what you will never understand.

kio90

Precies dat is waar, wanneer is het precies?

Psydan

Do not underestimate what you will never understand.