Zaak's Micra

Gestart door Zaak Gaap, 06 augustus 2013, 18:45:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

PW-performance

mooi hoor. staat ie nu op zijn laagst? of heb je nog ruimte op de schokbrekers om te zakken?

www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

Riesh

hij kan nog een cm of 5 zakken aan de voorkant. Als het echt moet dan kan die nog wel lager.

achter is er ook nog flink ruimte om te zakken
Micra Addict

Zaak Gaap

Wat Riesh zegt, ruimte genoeg om te zakken! Maar dit is nu ongeveer de max om niet aan te lopen tegen de wielkasten. Moet Jeroen nog eens langs laten komen en dan kan ie weer een stukkie lager  ;D

Zaak Gaap

Na het verlagen trok mn stuur best erg en liepen de voorbanden aan tegen de wielkast in scherpe bochten. Daarom was mijn plan om m uit te laten lijnen en gebruik te maken van Jeroen zn wielkast service!

Maandag gelijk mn auto maar laten uitlijnen. Stuurt weer prima en een onverwachts bijkomend voordeel, hij loopt helemaal niet meer aan! Hoe hard ik m ook de bocht om gooi  :D

Ervaring tot nu toe:

- Hemelse wegligging, blijft lekker op het asfalt plakken in de bochten
- Maakt geen snoekduik meer bij het remmen
- Stijgt niet meer op bij het optrekken
- Is een stuk stugger maar zeker niet 'te', ideaal is anders, maar zeer goed te doen.
- Door de stuggere veren / dempers lever je zeker in op comfort waardoor het rijden iets onrustiger wordt. Dit is even wennen maar weegt niet op tegen de gruwelijke verbetering in de rest van het rijgedrag!
- Vind het er echt super dik uitzien! Niet te overdreven, precies goed!

Enige waar ik nog even aan moet wennen zijn de nieuwe/onbekende kraakjes en trillingen in de auto na het monteren van de schroefset.

Maar al met al dik tevreden!!!


Leo

jouw schokdempers waren echt helemaal op, mooi dat het uitlijnen het aanlopen heeft verholpen O0
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Rob3600

Citaat van: Zaak Gaap op 13 januari 2014, 16:30:12
Yeeeaaahhhhhhhhhhhh!!!! Hij is binnen!!! Verdediging gehaald en met een 8 mn studie Bedrijfskunde afgerond!!!



Cheers!


Nogmaals bedankt voor alle succeswensen hier!

Ik lees het nu pas, sorry heel weinig tijd op het moment, maar niet minder gemeend, Als nog van harte gefeliciteerd Kees-Jan!!!
Groeten Rob & Zn

Zaak Gaap

#201
Hoogste tijd voor een update!

Vorige week mijn distributieset incl waterpomp laten vervangen . Ook gelijk twee draagarmrubbers en de uitlaatrubbers laten vervangen.

Beesie kan er weer even tegenaan :cheer:

Laatst ook eindelijk de richtingaanwijzers en ramenwisser-hendels die ik van Riesh had gekregen vervangen.

Nieuw en oud:

alleen het lichtknopje nog even overgezet van de oude.

Oude:


Nieuwe:


Nog bedankt Riesh!!  O0

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

RicK10

Mooie verbetering  O0

Roadrunner

Goei bezig. Het zit 'm in de details. En je kijkt er natuurlijk elke keer tegenaan :P
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

Marcooled_79

Nice, ziet er gelijk een stuk beter uit! O0

Zaak Gaap

Tijd voor een update want ik heb al veels te lang niets van me laten horen! (Zit op het moment midden in een baanwissel wat redelijk wat van mijn vrije tijd opslokt...)

Een paar weken geleden de Super S van Gerrit overgenomen. Ik had helaas geen tijd om hem op te knappen... Moest ook aardig wat gebeuren om het waggentje weer netjes te krijgen, daarnaast moest ie ook binnen twee weken voor de APK :(

Vandaar gekozen om de auto te demonteren voor onderdelen. Ga de onderdelen opknappen, een deel zelf gebruiken en de rest in de verkoop.

Zal binnenkort een verkooptopic openen met de onderdelen die beschikbaar komen!

thieme

Jammer van die Super S maar leuk om weer eens wat te horen en succes met de baanwissel!

Zaak Gaap

Inderdaad erg jammer, kwam helaas echt niet uit... Heb nog rond gevraagd of er andere geïnteresseerden waren om de auto rijdende te houden maar die waren er ook niet... Dus toen maar besloten om m toch over te nemen om zo de onderdelen van de sloop te redden!

Zaak Gaap

#209










Zoals je kunt zien hebben we m aardig kaal kunnen strippen :D Baal er alleen van dat we niet aan de versnellingsbak zijn toegekomen... Super S heeft een iets sportievere vertanding dus dat was een mooi projectje geweest! Maarja, zo heb ik nog wat om naar uit te kijken in de toekomst  ;D