Zaak's Micra

Gestart door Zaak Gaap, 06 augustus 2013, 18:45:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Kevertje-SYS

Gefeliciteerd, neem een whiskytje zou ik zeggen haha

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Zaak Gaap

@mastertuner, thanks kerel! En nee geen Bentley of 745 in de schuur ;-) lijkt me zo meesterlijk om bij een belangrijke zakenmeeting in mn K10 aan te komen  8)

@marco, thanks! Het is er alleen niet bij 1 gebleven  ;D

Zaak Gaap

#152
Vandaag Bert (forummember) blij gemaakt met mijn oude interieur!

Gelijk maar even voor hem overgezet, aangezien ik nu toch alle tijd van de wereld heb  :P En omdat zijn interieur zo vergaan was dat ik het niet aan kon zien  ;D ;)





Autootje komt weer helemaal tot leven met dit interieur!

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

TeSprouT

Goed bezig, is netjes geworden! (kon ook niet veel slechter met het interieur :P )
Love the potiential

thieme


Bert

Hierbij wil ik Keesjan (Zaak Gaap) nogmaals bedanken voor de fijne medewerking en service, en uiteraard ook voor de (grote mok) lekkere koffie.

Zaak Gaap

Graag gedaan! Was gezellig!  O0

Kevertje-SYS

Die stoeltjes had ik eerst ook in mijn micra, alleen in een betere staat toen haha
Zaten nog best goed vind ik

En zijn koffie is best goed ja :P

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Roadrunner

Gefeliciteerd man, niet anders verwacht natuurlijk :P
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

Zaak Gaap

#160
Vandaag mn hoedenplank opnieuw bekleed omdat deze op meerdere plaatsen was gescheurd, de stof die ik had gebruikt bleek echt bagger te zijn... Nu maar een degelijk stof gebruikt!

Vond de speakers te veel aanwezig dus deze ook maar van een laagje stof voorzien. Had al een gat geknipt toen ik bedacht dat ik ze ook onder de plank had kunnen hangen en ze helemaal weg had kunnen werken :D Maar vind dit effect ook wel wat hebben!




Leo

grappig gedaan met de speakers :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Bunny

Ik zou ze alsnog eronder hangen, staat echt heel erg mooi.  Heb het zelf ook gehad

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Zaak Gaap

Achteraf gezien idd beter geweest! Maar nu zitten er al gaten in de stoffering dus dan zou ik het weer opnieuw moeten doen en t is best een %#@* klus om m netjes te bekleden.

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)