Retro Game Consoles anyone?

Gestart door Sebastiaan27, 24 juni 2013, 18:05:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sebastiaan27

Dag Mensen,

Ik heb zelf een aantal wat meer Retro consoles over, en vroeg mij af of hier interesse naar was.

Ik plaats dus even een link naar mijn marktplaats http://www.marktplaats.nl/verkopers/764190.html, waar ze op staan.

Ik hoop dat zoiets toegestaan is hier.

Groet,
Sebastiaan

MaStErTuNeR Q

Beste Sebastiaan .

24-6-2013
Ben jij gebeld door een kennis van mij voor een commodor 64 oud model en een nintendo 64 .
Jij hebt toen met hem een deal gemaakt voor deze twee spelcomputers en het zou door jou opgestuurd worden .
Inmiddels is de advertentie verwijderd en kan die kennis van mij jou dan ook niet meer bereiken .
Echter was hij door mij op dit spoor gezet en probeer ik via deze weg contact met jou te zoeken .
Op dit moment vraag ik dan ook hoe ver jij bent met het versturen van dit pakketje .
Aangezien op diezelfde dag dat jullie elkaar spraken het geld nog is overgemaakt .

mvg MTQ .

Sebastiaan27

Hoi,

Ik stuur je ff een PM met mijn 06 nr erin, dan kun je die aan hem geven.

Verzending is nog niet gelukt helaas, het staat wel klaar.. Ben wat ziekig geweest.

Sebastiaan27

Mocht iemand nog dingen zoeken, ik heb weer wat oudere xbox systemen erop staan, en wat leuke pc's..  :)

MaStErTuNeR Q

Citaat van: Sebastiaan27 op 20 juli 2013, 19:50:33
Mocht iemand nog dingen zoeken, ik heb weer wat oudere xbox systemen erop staan, en wat leuke pc's..  :)

Dan zou ik er eerst maar voor zorgen dat je mensen ook hun spullen opstuurd waar ze voor betalen .
Je bent inmiddels meerdere keren gebeld en hebt bij geen enkele keer opgenomen .
Ook terug bellen is waarschijnlijk te moeilijk .
Maand 1 is al voorbij wordt het binnen nu en twee weken niet ontvangen zullen er verdere stappen worden ondernomen .

Milo

Gwn naar de bank gaan en het geld trug laten storten.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Riesh

Citaat van: Milo op 28 juli 2013, 21:04:58
Gwn naar de bank gaan en het geld trug laten storten.

wel eens geprobeerd ?  Dat gebeurt niet
Micra Addict

thieme

Idd als je zelf over hebt gemaakt gaat dat niet

Milo

Citaat van: Riesh op 28 juli 2013, 22:09:35
Citaat van: Milo op 28 juli 2013, 21:04:58
Gwn naar de bank gaan en het geld trug laten storten.

wel eens geprobeerd ?  Dat gebeurt niet

Ja en echt wel, ik kreeg gwn mijn geld trug.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

MaStErTuNeR Q

Punt is koop is al van meer dan een maand geleden , geld wordt idd niet terug gestort .
Anders had die dit allang gedaan :D
Allemaal smoesjes en smoesjes bij deze meneer maar er komt niks aan beetje jammer .

Riesh

Ik hoop dat dit door en voor alle betrokken partijen netjes opgelost wordt. Ik heb zelf via de whatsapp contact gehad met Sebas en wat ik begrepen heb, is het geen onwil maar een ongelukkige samenloop van omstandigheden.
Micra Addict

Taxloss

Ik heb ook contact gehad .

De omstandigheden zjn heel vervelend.
Hier zal ik zeker begrip voor opbrengen en zal mijn eerdere wat harde reactie verwijderen.

Wel ben ik van mening dat als dingen door omstandigheden niet lukken.... dan kun je het wellicht beter even uitstellen voor jezelf en voor de anderm zo raakt er niemand teleurgesteld.
Dus pas te koop aan bieden als je zeker weet dat het allemaal lukt, opsturen contacten houden enz. Dat is gewoon bedoeld als tip.

Sterkte sabastiaan
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Sebastiaan27

Beste Mede-forum leden,

Via deze weg wil ik inderdaad even mijn excuses aanbieden voor de vreemde loop van verzending en omstandigheden.

Mijn intentie is uiteraard nooit geweest om Ronald aan het lijntje te houden, en ben al 1,5 jaar overspannen, en kom er niet makkelijk vanaf.

Dit slaat over op mijn hoofd, waardoor ik dus de gehele dag duizelijk en licht in mijn hoofd ben.

Dit wordt erger als ik in drukkere omgevingen kom, en soms is het echt ondragelijk.

Vandaar dat de verzending gewoon mislukt is.

Ik ga het vanavond allemaal klaar zetten, dan kan mijn vriendin het morgen op de post doen.

Daarom ga ik er ook vanuit dat ik via deze manier de zaak kan oplossen.

Nogmaals mijn excuses.

Even een kleine toevoeging, ik bel inderdaad niet terug meestal, ik wordt veel geplaagd door belletjes van prive-nummers en mensen die bellen en vervolgens direct ophangen, dus ik neem selectief op.

Als iemand mij belt, en ik neem niet op, stuur dan een whatsapp/sms er achteraan, dan bel ik wel terug.


Groet,
Sebastiaan

Sebastiaan27

#13
@Riesh, Ik heb jou zelfs telefonisch net gesproken.

Riesh

yep, klopt helemaal. vandaar ook dat ik hoop dat het nu opgelost is/wordt.
Ik ben zelf overspannen/depressief geweest en ik weet hoeveel impact dit heeft op je denkvermogen. Normaal functioneren is dan echt niet mogelijk.
Micra Addict