Turbo kit!

Gestart door S.hermsen, 04 juni 2013, 12:59:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

S.hermsen

Hallo allemaal.
Vroeg mij af of iemand ervaring heeft met turbo kits?
Ik weet dat ze te krijgen zijn in de USA, van redline motive en sfx/ turbo specialties.
En waar ik ongeveer aan moet denken voor de transport kosten. Weet wat de kits kosten, ben eigenlijk alleen benieuwd waar ik aan moet denken voor transport. Heb al aardig lopen vissen aan de andere kant van de plas, maar is nie zo eenvoudig en kan er ook niet achter komen van het gewicht is van de kits dus....
Iemand ervaring?
Alvast bedankt voor de info
Gr. Sjoerd

Leo

is het niet makkelijker om te zoeken in de UK ?

en dit topic moet eigenlijk bij Tuning/Performance staan ::)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

S.hermsen

Oja, hhhmm. Naja wacht de reacties nog even af. En bedankt voor de correctie ;)  moet nog een beetje wegwijs worden hier :) word vervolgd. Gr. Sjoerd

Michiel

Ik heb jaren geleden die SFX kit gekocht, dat waren 2 losse dozen verstuurd vanuit Japan (SFX verstuurd die kits direct vanaf de fabriek/distributeur). Verzendkosten waren iets van 300 euro, BTW en douanekosten waren iets van 200 euro euro.

Let er wel op dat die turbo kits toch nog wel redelijk wat onderdelen nodig hebben om alles goed te laten werken.

S.hermsen

bedankt! voor de info O0. altijd goed om ander mans ervaring even te horen. zal hem dit jaar denk ik ook nog niet gaan worden, de turbo kit. maar volgend jaar gaat hij er zeker wel komen, of ga hem zelf maken ^-^.   als iemand nog andere ervaring heeft, is dit natuurlijk altijd van harte welkom.
keep u informed.
voor nu, eerst maar even het onderstel van mijn k11 sri aanpakken.

gr. Sjoerd

MaStErTuNeR Q

goed idee want een turbo geblazen micra met een std onderstel wordt em niet wordt je zeeziek van .