Ken's '95 Super S

Gestart door KenSuperS, 21 april 2013, 10:40:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MaStErTuNeR Q

Citaat van: Milo op 09 mei 2013, 11:26:13
Citaat van: KenSuperS op 09 mei 2013, 10:01:14
thnx mannen!!!! ben dr zeer blij mee!!

van de zip is de setup alsvolgend:

mhr speed 70cc 7poorter.
yasuni c21 uitlaat.
mhr eprom ontsteking
28mm keihin pwk carburateur.

ohja, zie je de verenset op de zip zitten? dat zijn aangepaste mhr rs24-10. daar zou ik twee bc-schroefsetjes van kunnen halen  ;D

Jaaa daaag, ga weg man. Je maakt een geintje? :o
Zijn die dingen zó duur dan?? Een BC Racing Schroefset is bekant €1000.

Race stoelen zien er overigens érg gaaf uit man, iets wat ik ook graag nog eens wil!

op mijn brommer zitten anders ook twee voorvorkpoten van bij elkaar 500 euro en dan reken ik het kroonstuk nog niet eens mee .
ttrouwens ken gebruik jij die verstellingen dan ook wel want zit er uit alsof dit een beetje een sprintertje is .
of ben je er ook mee op het circuit te vinden ?

KenSuperS

nope geen circuit rijden voor mij, puur voor de fun.
maar als ik iets opbouw, wil ik het goed doen, dus dan kan je er eiglk niet meer omheen ;D
haas en co.

Leo

Citaat van: KenSuperS op 09 mei 2013, 08:54:07
Goodmornin' ! er is weinig interessants gebeurd aan de micra laatste tijd, dus helaas kan ik niet veel laten zien dit keer. wél zitten de kuipstoelen gemonteerd, en wat rijd dat héérlijk zeg!! je zit zo vast als een huis. het is nogal een gekloot geweest om de originele stoelframes zo te bewerken dat de rails er op kan, maar t zit, en goed 8)


wauw mooie stoelen, zoiets wil ik ook nog wel eens :D
maar ik heb geen idee hoe ik dat zou moeten aanpakken :(
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

KenSuperS

hierbij weer een mini update!!

de stoelen zitten er nu al een tijdje in, maar nog steeds moest ik t doen met de originele, grijze, gordels >:( geen porum natuurlijk, dus we gingen t interweb afstruinen.

vandaar de volgende aanwinst: sparco 4punts gordes..


montage in een micra is waarsch het makkelijkst, vergeleken bij andere wagens, de montagepunten van de achtergordels lenen zich hier prima voor.





ook heb ik brakemax gti schijven en blokken binnen, dus nu de geleidepennen nog, dan kunnen deze er ook onder 8)
haas en co.

MaStErTuNeR Q

Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad dit is geniaal . geen achterbank kuipstoelen 4 punts gordels !!! geweldig !
dit moet ik ook hebben .
dan kan 1 mijn oma niet meer mee dus geen gezeik meer met je rijd te hard (past niet in kuipstoel )
ten tweede kan ik dan ook mijn oma's zus niet meer meenemen die altijd wel wat te klagen heeft over de micra ! ( hij is wel klein , hij is wel laag )

KenSuperS

hahaha waar wacht je dan nog op!! ;D

leeghalen dat ding
haas en co.

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

KenSuperS

nou weet ik ook gelijk waarom ik de gti remklauwen voor weinig kon krijgen.. :(
op de sloop geweest voor de geleidepennen, maar van geen enkele auto zijn ze hetzelfde.
uiteindelijk besloten om ze nieuw te bestellen, kosten die krengen bij elkaar 100eu!!

haas en co.

Ries

En de rubbers waar ze in horen kosten 62 euro....

MaStErTuNeR Q

jeetje wat een prijze .

Leo

Citaat van: KenSuperS op 21 april 2013, 10:40:44
The search goes on... en ik kwam uit bij een hele relaxte man in amsterdam die zijn intrax schroefset en carbon airbox verkocht. Ik was per direct verkocht en moest en zou dat setje hebben :) uiteindelijk was ik de trotse eigenaar van een (over)complete intrax schroefset,

wat heb je nu eigenlijk 'over' van je schroefset ???
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

micratje

halo heb sinds kort ook een micra mag je ales leeghalen en kuipstoelen steken want ben van belgie greetz tom

KenSuperS

bij de schroefset heb ik 2 extra setjes veren voor de voorkant en 3setjes voor de achterkant. deze hebben verschillende sterktes en hoogtes, dus hiermee zou ik de hardheid en hoogte nog verder mee kunnen aanpassen.

in belgie mag je geloof ik geen f*ck ;D

haas en co.

Leo

#59
Citaat van: KenSuperS op 24 mei 2013, 13:49:40
bij de schroefset heb ik 2 extra setjes veren voor de voorkant en 3setjes voor de achterkant. deze hebben verschillende sterktes en hoogtes, dus hiermee zou ik de hardheid en hoogte nog verder mee kunnen aanpassen.

ok je hebt dus alleen de veren over, ik dacht namelijk dat je een complete set voor de achterkant overhad ::) wat voor schokdempers heb jij op de achteras ???

Citaat van: micratje op 24 mei 2013, 13:38:25
halo heb sinds kort ook een micra mag je ales leeghalen en kuipstoelen steken want ben van belgie greetz tom

welkom misschien leuk als je zelf een show your car topic aanmaakt ?

onze vorige k11 belg is nog niet eens aan verlagen toe gekomen want dat moet met attest :D
http://www.micrafanclub.com/index.php/topic,14475.0.html
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2