Ken's '95 Super S

Gestart door KenSuperS, 21 april 2013, 10:40:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joery-Joery

Welkom op het forum je bent erg goed bezig met de Micra  O0

2yellow4u

De foto's doen mij herinneren aan m'n gele K11 :)

Milo

Welkom hier!
Mooie Micra heb je en al heel wat achter de rug.
De gele Micra is ook lang niet slecht om naar te kijken, ook een mooi ding!
Ik mis hem hier alleen nog? ;)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

TeSprouT

Welkom hier! Nette super s, leuke upgrades. Ziet er goed uit@ O0
Love the potiential

Kwarkieboy

die er goed uit die Super S.
leuke front lip staat goed ;)
K11 '95
K11 Aztek '00

KenSuperS

#20
bedankt voor de leuke reacties mannen!!  :cheer:

schroefset is inderdaad van erwin gekocht. :)

de bedoeling was eigenlijk dat er een setje rota velgen zou komen, maar nadat ik deze bij velgenshop.nl gezien heb was de keuze snel gemaakt ;)

nismo? kon het niet laten een paar stickers te plakken haha


de voorste schroefpoten en de panhard rod.

de schroefpoten vóór het monteren flink schoongemaakt, draad weer gangbaar gemaakt en ingevet.


de achterste draadbussen waren helaas niet best meer. dit heb ik met erwin netjes op kunnen lossen, en ik was even later eigenaar van een verdomd mooi setje draadbussen voor in de achteras!


foto's van hoe het op de achteras gemonteerd zit houden jullie nog even van me te goed.
ik kan iig wel zeggen dat ik gevochten heb om de achterkant enigzins laag te krijgen. de hulpveren onder-, en de dikke rubbers bovenin moesten ertussen uit. dan merk je pas echt hoeveel gewicht er verwijderd is >:D

de panhard stang, daar zat dus een sticker RHD op. ik natuurlijk zo nieuwschierig als een aap, en MOEST weten waar dat voor stond ::)

urenlang gezocht, niets kunnen vinden... tot ik op een compleet japanse site terecht kwam met op de voorpagina dezelfde sticker! kon er geen wijs uit, maar ik neem aan dat het nismo is, geen whiteline iig.

nog eentje van de voorkant vd stoel. nice 'nd clean
haas en co.

thieme

Ziet er goed uit supergaaf :)

KenSuperS

#22
....

en omdat ik nu toch zo lekker bezig ben, nog een paar!! :o

moet er wel bij zeggen dat op deze foto's het interieur er nog inzat, en hij op eibachs stond.




de volgende foto is de meest recente, en tegelijkertijd ook de meest onduidelijke >:(
hier is wel de schroefset ook achter gemonteerd, en leeg!!



het is dus ook echt karten en stuiteren!!  O0
haas en co.

Kevertje-SYS

Staat mooi zo met die velgen

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

MaStErTuNeR Q

ik vind dit echt een gaaf ding gewoon haha , hopelijk kom ik hem ooit nog eens tegen op een meet ..
Waar ik me op dit moment nog niet op durf te vertonen ivm met 4x4 uiterlijk haha .

KenSuperS

ik ben totaal nog niet op de hoogte van meetings oid, maar als er een leuke komt binnekort, ben ik (met jordy) zeker aanwezig!!

:cheer:
haas en co.

Roadrunner

Mooi ding zeg! Rode micra's zijn natuurlijk automatisch dik :D Was vooral fan van de combinatie rood met zwarte accenten/velgen enz. maar dat goud staat 'm goed.

Het lijstje met aanpassingen kunnen ook alleen maar lof ontvangen. Lekker laag. Jaloers :P

Oh, en welkom! :)
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

Leo

Leuke fotos

Kun je ook wat meer vertellen over je stoelen ?
Ik vind de standaard stoelen niet erg prettig maar geen idee hoe ik daar andere op moet krijgen :(
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

KenSuperS

oeehh ja dat is een hele opgave hoor! als je het goed wilt doen iig.

de originele stoelen zitten heel raar gemonteerd. de 'balk' waarop de voorkant vd stoel gemonteerd word zal eruit moeten. anders komen de kuipstoelen nooit laag genoeg.

als deze er uit is, heb je dus geen montage punten meer. om het zo clean en stevig mogelijk te houden, zullen er van de tunnel naar de dorpel aan elke kant 2 kokers tussen gelast worden, waarop de rails vd kuipstoel dan weer gemonteerd word.

op die manier is het én stevig, én zit je lkkr laag op de grond.

zodra dit gaat gebeuren zal ik uitgebreid fotos maken! misschien een howto als het meezit.

ohja, zodra de kuipstoelen erin zitten, is het complete superS is te koop :P tot en met het laatste stukje plastic! dat zit al een stuk beter, dus misschien wat voor jou xleonl?
haas en co.

KenSuperS

haas en co.