trotse eigenaar van een Micra 1.0 1987

Gestart door jeffreyyy1, 18 december 2012, 20:38:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

chiba_kun

Veel plezier met je Micra! Ziet er heel goed uit gezien de leeftijd. :)

Red Racer

Van Harte op het forum.

en weer een K10 rijker op het fora, worden zeldzaam bijna.

Veel plezier met de k10 hoeveel km's heeft ie?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

jeffreyyy1

weet iemand of deze auto, als hij 9 januari 26 jaar wordt zolang de regeling nog niet veranderd is belasting vrij wordt? hoe zou dit dan in ze werk gaan?

Kevertje-SYS

Ik heb van de belasting een brief gehad dat mn micra op 5januari 26 wordt en ze geen geld meer hoeven.
Zou automatisch moeten gaan.
Jij zou die brief allang gehad moeten hebben dus aangezien ik hem al een paar weekjes heb en onze micras nog geen week verschillen.
Even contact opnemen dus
Of de stapel post nog eens doorspitten. (Blauwe envelop die kenmerkend is voor slecht nieuws. Dit keer goed nieuws dus)

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

jeffreyyy1

nog steeds geen brief van de (wegen)belasting gehad. ik wacht het maar af. vandaag wel een radio ingebouwd. er zat een goedkope cd speler van Marquant in die ik niet bij de auto vond passen. ik was op zoek naar een orginele radio en toevallig lag er nog een in de schuur die ik jaren geleden op een rommelmarkt gekocht had van het merk Clarion-Datsun. hij past perfect bij de auto.
"

Leo

wauw dat is gewoon nog de originele radio voor jouw model  :o
wees daar maar zuinig op
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Rob

Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Kevertje-SYS


www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Red Racer

Citaat van: Kevertje-SYS op 01 januari 2013, 16:48:33
Ik is jaloers op de radio :P

+1 het is geloof ik het corecte model dat erbij gelevert is.

wat zijn die knoppen die er onder zitten eigenlijk?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Milo

Wat een ge-wel-dige radio!!
Lekker oldskool, heerlijk man.
Wees er idd maar héél zuinig op! ;)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

2yellow4u

Love the radio. Mis alleen een cassette gedeelte :)

jeffreyyy1

Ik ben nog steeds erb blij met de auto, hij rijdt echt heerlijk! Woensdag is de auto belastingvrij geworden wat het rijden nog leuker (en goedkoper) maakt. Volgende week krijgt hij een beurt en een nieuwe APK. De apk geldt nog tot juli maar ik wil hem toch al wat eerder laten keuren. Kunnen jullie schatten wat de auto nu waard zou zijn? De auto is getextyleerd en heeft totaal GEEN roest. Wel is de auto aan de zijkant ooit een keer overgespoten daar is de lak wat gebarsten. ik hoor het graag..

Kevertje-SYS

Het is net wat de gek er voor wil geven.
Maar in deze staat zou ik hem niet voor minder dan 5 a 600 weg doen

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Rob3600

Wat een PLAAT van een K10!!!
En die radio  :wave:

Gefeliciteerd ermee en veel plezier!!
En op je vraag wat hij waard is...............................Gewoon niet wegdoen!! Auto rijden wordt nooit meer goedkoper.
Groeten Rob & Zn

jeffreyyy1

dankjewel!

zou het verplicht zijn om gordels achterin te hebben. er zit nu een set in die er later ingemaakt is maar die klikken slecht vast. kan ik ze er gewoon uit halen zonder problemen bij de keuring te hebben of een boete te krijgen? er zitten nu 2 gordels achterin maar de achterbank is toch voor 3 personen?