JDM Ga15 TB

Gestart door thieme, 16 augustus 2012, 18:21:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

thieme

Dacht dat ik de laatste had maar er is weer een nieuwe listing. Dit type zou als het goed is moeten passen op de K11 motor voor wat meer vermogen.
http://www.ebay.com/itm/280943927916?item=280943927916&pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&cmd=ViewItem&hash=item416990226c&vxp=mtr

Hoop dat ik die van mij snel binnen heb dan kan ik daar meer over vertellen of het past.

Red Racer

hoop dat het zo 1 op 1 past en dat je er ons meer kan vertellen


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

thieme

Dat hoop ik ook maar 7-10 dagen levertijd is een beetje vervelend :(

Red Racer

dat daarintegen weer wel.

we zien je vorderingen wel toch


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

thieme

Heb hem vandaag binnengekregen later vanmiddag monteren als alles klopt

thieme

Hij past! De linker aansluiting voor de koelslang is wel een stuk groter maar naar veel gepriegel hebben we het slangetje er toch op gekregen (je hebt dan wel een andere slangenklem nodig)

Auto trekt nu merkbaar beter vooral in de 5 op de snelweg waarschijnlijk ook in combinatie met mijn andere mods maar ik ben er erg blij mee

Riesh

vertel: welke mods ?
Micra Addict

dimimicra

Op welke motor heb je deze gezet ? 1.0 ? 1.3?


thieme

Heb hem op de 1.3 gezet andere mods zijn openlucht filter met buis tot achter de accu geplaatst, Complete janspeed uitlaat van voor tot achter en 1.6 injectoren.

Zeurdoos

Dan alleen nog ff een brandstofdruk regelaar ;) en goed afstellen (en natuurlijk je OEM drukegelaar verwijderen) O0

thieme

Ik heb juist gelezen dat de standaard drukregelaar meer als voldoende is. Ik heb wel een andere druk regelaar maar dat kijk ik dan nog wel.

Zeurdoos

Ja maar met grotere injectoren heb je "meestal" een verstelbare druk regelaar nodig ;) . Maar weet het niet zeker ;) zoizo is het makkelijker met afstellen O0

Red Racer

zou je een foto kunnen plaatsen van die TB onder de kap.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

thieme

Hij ziet er echt praktisch hetzelfde uit maar ik zal morgen even kijken

thieme

Ik weet niet wat je erop hoopt te zien maar heb ff snel twee foto's gemaakt hoop dat dit goed is.