ReSp4wN's Micra K11 sr20de: 24 juni - dyno 155 whp - 190nm

Gestart door ReSp4wN, 01 augustus 2012, 10:12:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

thom-micra




KenSuperS

en nu snel die lamba aansluiten en dat ding eens goed afstellen want dat blok moet natuurlijk veel meer vermogen leveren als dat t nu doet >:D
haas en co.

Marco330

Citaat van: KenSuperS op 06 juli 2014, 20:08:51
en nu snel die lamba aansluiten en dat ding eens goed afstellen want dat blok moet natuurlijk veel meer vermogen leveren als dat t nu doet >:D

+1!!

ParaChris

Dw standaard lambda is een narrowband die alleen bij cruisen werkt, boven de 3500 toeren doet je stock lambda regeling niks meer! Dus hier is helaas geem vermogen mee te behalen ;) enkel het verbruik kan iets gunstiger uitvallen..

ParaChris

Maar hard gaat ie wel, dit weekend even mee mogen rijden! Blokje doet het goed!

Alexander


Citaat van: ReSp4wN op 06 juli 2014, 13:26:56
Moet ook doortrappen daar is die voor toch  ;D

NOG geen bekeuringen gehad gelukkig! *klopt af*

Lambda zit ook nog niet aangesloten mischien dat t nog wat scheelt voor het verbruik

Tip: in duitsland zijn de boetes minder als in nederland

ReSp4wN


ReSp4wN



Afgelopen zaterdag fusee's en dit tellerhuis opgehaald bij Parachris

De km stand heb ik aangepast naar wat het bij mezelf ook was, omdat het kan.

Uiteraard had mijn micra helemaal geen voorbereiding voor een toerenteller of klokje.
Toerenteller signaal heb ik dus vanaf de ecu moeten pakken en zelf het draadje bij de stekker erin moeten fixen.

Voor het klokje had ik een stroomdraad moeten trekken want daar was ook niets, maar hoef het klokje toch niet  dus heb ik dat ook niet gedaan ;D

Voordeel is dat ik nu kan zien dat ik 200 rij, ik weet nog niet hoeveel het af wijkt maar daar kom ik nog wel achter.

Of het temperatuur gedeelte werkt weet ik ook nog niet, maar ook dat weet ik morgen  8)

Markus 1.3 16v

Mooi hoor, ik moet mijn teller ook nog afstellen(geen probleem) maar dit geeft nou net dat beetje extra. Top! O0

ReSp4wN

Hoe kun je die afstellen dan? over de snelheidsweergave neem ik aan dat je het hebt?

Markus 1.3 16v

Neem mij niet kwalijk, ik bedoelde de juiste kilometerstand.. O0

Riesh

snelheidsweergave is enigzins te doen door je wijzer los te halen
Micra Addict

ReSp4wN

Vandaag gewogen, de auto weegt 820kg met een halve tank benzine

Massa rijklaar volgens rdw zou 880kg zijn

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

ReSp4wN

Had gehoopt op onder de 800 met n volle tank eigenlijk haha, maar helaas, mischien dat ik met de andere fusees nog paar kg eraf krijg  ;D