ReSp4wN's Micra K11 sr20de: 24 juni - dyno 155 whp - 190nm

Gestart door ReSp4wN, 01 augustus 2012, 10:12:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Milo

Miss even offtopic, maar wat ik me nou zomaar af zat te vragen is:

Wat rijd jij nou normaliter op 1 tank? Hoe zuinig is het totaal plaatje zegmaar..?
Ben ik zomaar eens benieuwd naar.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

ReSp4wN

Ik heb echt geen flauw idee, ik denk er steeds aan en neem het me steeds voor om volgende keer als ik ga tanken even alles opschrijf, maar vergeet het steeds  ;D

Ongeveer net zo zuinig als me 1.0 als die vol opengetrokken werd steeds, maar daarvan weet ik het ook niet meer haha.

Zal het proberen volgende keer wel op te schrijven, moet hier wel bij vermelden dat echt lekker rustig normaal rijden vaak geen optie is dus als ik met een getal kom, dan is er niet zuinig mee gereden  ;D

Milo

Haha, ik kan me goed voorstellen dat het moeilijk zuinig rijden is met dit bakkie ^^
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

thieme

Gebruik je niet gewoon je dagteller?
Ik tank hem altijd vol en reset dan de dagteller dan de volgende keer weer vol tanken.
Km's op dagteller/aantal liters en klaar is kees hoef je niks op te schrijven :P

ReSp4wN

Haha sommige van ons hebben zelfs DIE optie niet  ;D daarom moet ik het opschrijven  :D

thieme

:o
Dat is niet handig maar ik ben ook wel benieuwd naar het verbruik

ParaChris

Sr20 in combinatie met zo'n kleine tank is niet super iig :p

thieme

Als je altijd in racemodus rijdt lijkt me van niet nee maar als je rustig rijdt zou de sr20 theoretisch zuiniger moeten zijn toch?

Kwarkieboy


Citaat van: thieme op 07 juni 2014, 10:52:40
Als je altijd in racemodus rijdt lijkt me van niet nee maar als je rustig rijdt zou de sr20 theoretisch zuiniger moeten zijn toch?

Dat zou je haast wel zeggen.
Er zit nu minder gewicht om de sr20 dan eerst.
Dus hoeft hij minder moeite te doen om hem op snelheid te krijgen.
K11 '95
K11 Aztek '00

Milo

Citaat van: Kwarkieboy op 07 juni 2014, 11:12:28
Citaat van: thieme op 07 juni 2014, 10:52:40
Als je altijd in racemodus rijdt lijkt me van niet nee maar als je rustig rijdt zou de sr20 theoretisch zuiniger moeten zijn toch?

Dat zou je haast wel zeggen.
Er zit nu minder gewicht om de sr20 dan eerst.
Dus hoeft hij minder moeite te doen om hem op snelheid te krijgen.


En daar doelde ik dus op met mijn vraag van hoe zuinig deze was ;D
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

ReSp4wN

Haha nou me volgende tank zal ik proberen normaal te rijden dan maar beloof niets ;D

thieme

Wil wel een keer ruilen van auto voor een volle tank lang dan hou ik het wel bij voor je ;D
Alhoewel misschien niet zo verstandig want dan ruikt jou interieur dadelijk ook naar schaap :-[ :-X

Milo

Citaat van: thieme op 07 juni 2014, 18:36:33
Wil wel een keer ruilen van auto voor een volle tank lang dan hou ik het wel bij voor je ;D
Alhoewel misschien niet zo verstandig want dan ruikt jou interieur dadelijk ook naar schaap :-[ :-X

Huh wtf!? ;D
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

MaStErTuNeR Q


thieme

Tjah dat krijg je hé woon-werk verkeer met de vieze werkkleren in de auto. Ik werk met zowel schapen als kippen dat begin je dan op een gegeven moment wel te ruiken in je auto ;)
Slachten doe ik niet hoor ik zorg alleen voor de diertjes :)