ReSp4wN's Micra K11 sr20de: 24 juni - dyno 155 whp - 190nm

Gestart door ReSp4wN, 01 augustus 2012, 10:12:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marnik


Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Luuukske

Wat ligt er nu onder? 195? Anders gewoon 215 gaan rijden xD of dubbel lucht




PW-performance

Nu een paar mooie verbreders erop dan kan het mooi toch?
Anders het lasapparaat erbij en dan de achterpanelen maar verbouwen zodat je het geheel breder maakt.  O0
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

Psydan

Piet bied zich aan om een widebody voor je te maken ;) ik vind het tof staan maar de moeten de wielen ff breder zijn voor het mooie
Do not underestimate what you will never understand.

ReSp4wN

195 40 16 nu inderdaad.

Inderdaad moeten nog verbreders op dat zal het zoiezo al een ander zicht geven, misschien toch ook nog een manier vinden hem net nog een stukje verder te verlagen ook.  ::)

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

MaStErTuNeR Q

#457
Citaat van: Leo op 25 april 2015, 08:58:09
Door de verbreders word de wielkast rand ook lager ;)
gewoon hoger beginnen leo

verder kan ik het eind plaatje al redelijk voor me halen , dus ik vind het vet .
buiten dat staat functionaliteit op nmr 1 , de looks komen dan vanzelf

Riesh

Micra Addict

thom-micra

ik denk als je flares er zo opzet dat ze mooi flush liggen met de velgen, en dan op deze hoogte houdt, dat het dan wel perfect is.
dan hou je toch rijcomfort door het niet te laag zijn, maar hij ziet er door geen wheelgap te hebben toch laag uit.



ReSp4wN


ReSp4wN

Spoorverbreders zijn er weer af, achter komen nog wel de 2 x 1,5 maar dan valt het nog binnen de wielkasten en is de spoorbreedte voor en achter hetzelfde.

Dit ook mede omdat ik graag naar 15 inch wil met 195 50 15 Toyo R1R's.

Gezien 1 van de nodspeed draagarmbussen bij mij is ingescheurd  en kraakt als n malle heb ik maar strongflex bussen besteld net als een paar andere hier op het forum  ;D



Verder ben ik bezig met het volgende, waar een hoop geld in gaat zitten wat er niet altijd is  :D



Het meeste heb ik al verzameld, moet nog wat metertjes en downpipe het spruitstuk moet aangepast worden anders past het niet, turbo te groot  :-\ GT2871R
olietoevoer bladiebladiebla. Hoop het voor volgende zomer draaiend te hebben met behulp van dirk.

Geen idee wat het precies gaat draaien hoop tussen de 200 en 250 om te beginnen.

Dus het is dan wel stil, ben er wel mee bezig  ;D

1 dorpel is ondertussen ook al weer verrot en weer aangepakt ook volgende dorpel moet nog (vergeet nooit ML in je dorpel  ::))

Milo

Nou ik ben benieuwd, het is dat er al een 2.0 in ligt anders zou ik je voor gek verklaren! :P
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

ReSp4wN


Leo

Die van nodspeed waren niet echt top. Worden ook niet meer gemaakt.

Ben benieuwd naar je turbo.

Wordt tijd voor een dyno meeting :D
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2