ReSp4wN's Micra K11 sr20de: 24 juni - dyno 155 whp - 190nm

Gestart door ReSp4wN, 01 augustus 2012, 10:12:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ReSp4wN


Marnik


ReSp4wN


ReSp4wN

Heb gister 35mm spacers gepast achter en voor, voor was het uiteraard veel te breed. achter kan het wel mooi!

Dus change of plans.

Achter  2 x 35mm dan kom ik uit op n totaal van 162,5 cm gemeten buitenkant velg.
Voor 2 x 15mm dan kom ik uit op een totaal van 162 cm.

Zonder spoorverbreders is voor 159 cm en achter 155,5 cm  dus er zit wel degelijk verschil in.

Ik ben ook van plan universele wheelarches te monteren omdat de wielen verder uitsteken maar dat later pas nu even geen geld voor.

Van de week ga ik het monteren en dan komen er fotos  O0

Leo

Dat is wel dik.
Denk alleen dat je wiellager ed het wat minder leuk gaat vinden
Ben benieuwd naar de fotos :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

PW-performance

www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

Riesh

Ik heb eventueel nog 4 stuks spacers van 25 mm per suk (eibach) , speciaal voor nissan. Dus ook al met het juiste centergat van 59.1
Micra Addict

Leo

Quincy had nog n goed idee voor de hoek vd vierpunts gordel



Of de gordel direct monteren op de vpb van piet
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

PW-performance

www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

MaStErTuNeR Q


ReSp4wN

Bedankt voor de tip leo maar met mijn alu stangetje daar heb ik er dan niet zo veel vertrouwen in haha.

Anyway hier de foto's ik ben zelf niet helemaal kapot van de achterkant met de rede dat hij eigenlijk wat omlaag zou moeten en de wielen een paar j groter naar binnen (function over form). Ze steken 2cm buiten de wielrand op het moment, het loopt allemaal niet echt aan alleen soms tegen de modderkuip. Als iemand daar nog ideeen voor heeft zijn ze welkom wil er wel modderkuipen in laten ivm electronica.

De wegligging is echt een heel stuk beter dus het is het allemaal waard.

Genoeg geluld!



Dit was voor.




Dit is na.







Milo

#446
Oef, ik vind het persoonlijk achteren niet mooi. Vind de wielen voor deze breedte te groot.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

ReSp4wN

Daarom zei ik dat ie lager moest  ;D
Ben er zelf ook niet zo kapot van maargoed de functie weegt voor mij hoger dan het uiterlijk  8)

thom-micra




Jeroen330