Effkes voorstellen

Gestart door Alexander, 08 juli 2012, 11:30:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Alexander

Hallo allemaal.

Mijn naam is Alexander en ik ben sinds kort in het bezit van een Nissan Micra K11.
De micra is voorheen altijd van mijn oma geweest totdat het rijbewijs niet werd verlengt op haar 84e.
En omdat ik als klein jongetje van 8, altijd heb staan vragen mag ik de auto als ik later groot ben? En mijn wens kwam uit, inmiddels ben ik 18 en heb ik de auto die ik altijd zo graag wilde hebben.
Helaas door mijn epilepsie heb ik nog geen rijbewijs, wat ook betekend dat ik nog niet mag toeren in mijn eigen Micra. Dit betekend wel dat ik een jaar lang de tijd heb om lekker te sleutelen :)

Verder is het nog een vrij standaard auto, weinig op de teller.
Maar helaas ook wat cosmetische schade, hierbij kan je denken aan een voor bumber met een deukje en wat stoeprand schade op de wieldoppen. Ook de motor kap moest er aan geloven en heeft ook een leuke deuk erin zitten. Hoe het komt? Joost mag het weten.

Ik hoop hier op het forum wat inspiratie op te doen voor wat kleine aanpassingen.

Foto's volgen nog, het regent nu aardig hard:P

terl

Welkom :)!

Wel sleutelen en niet rijden..:p dat is kut hoor haha
endless project =D

Dinky

Welkom op het Micra fanclub forum!

Bekijk het positief ;)
Je hebt een jaar lang de tijd om de auto zo te maken als je wilt!
Veel succes en plezier alvast.
En we zijn altijd erg benieuwd naar de foto's!!!
Nissan Cube Z12
Nissan Micra K12
Volvo S60 Exclusive Edition
Nissan Primera P11-144
Nissan Almera N16
Nissan Almera N15
Nissan Sunny N14
Nissan Sunny N13
Nissan Sunny B11

Liever een tweedehands Japanse, dan een nieuwe Franse.

Rob

Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Milo

Welkom hier.
Ik weet precies hoe het is om een hele mooie auto voor de deur te hebben staan en er (nog) niet in mogen rijden... :P

Foto's zien we graag tegemoet komen, verder: Veel plezier hier! :)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

thieme

Welkom

Ik zou het ook niet kunnen, het laat wel wat enthousiasme zien dat is altijd leuk.
Heb je ook nog nooit stiekem gereden? Zou het zelf nooit doen wetend wat voor problemen je krijgt maar mijn broertje heeft ook een auto zonder rijbewijs en kan het soms niet laten ^^

Micra1.3E3HBSuperSE2


Red Racer

welkom op het forum.

Sleutel ze nog vooral en horen wel waneer je voor je rijbewijs gaat ;)


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

nismic

Nissan Micra 1.4 Acenta Plus, automaat, wit, 5-deurs, 2006, 182.000 km.
Nissan Micra 1.2 Acenta, wit, 5-deurs, 2008, 140.000 km.
Nissan Qashqai 1.3 MHEV 158 XTronic, Tekna Plus, Pearle White Metallic, 2022, 31.000 km.

TeSprouT

Love the potiential

2yellow4u

Welkom bij de club, Alexander.
Je zal op onze site beslist inspiratie opdoen!

Rob

Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Alexander

Afgelopen vrijdag de grootste schrik van me leven gehad.
Onder het mum even boodschappen doen in Duitsland begon de grap op de heenweg.
Goeie vriend van mij was op dat moment de chauffeur, en hij zegt op gegeven moment, Alex hij tikt terug. Huh? Dus ik kijken naar de teller, en ja hoor van 80 naar 78 terwijl het vol gas was. Naja, rij maar door en we zien wel. Zodoende op de terug weg werd het alsmaar gekker, de auto begon te trillen, dan maar aan de kant. Een kwartier staan wachten en denken wat is dit nou weer. Naja hup naar de garage. Bij de garage het probleem uitgelegd en de monteur een ritje laten maken. Hij komt terug en doet hem gelijk op de brug. Shit denk je dan, nu gaan we het krijgen. Ja hoor remcilinders vast. Minimale kosten plaat 150 tot 350.

Heerlijk om een auto te hebben :')

Taxloss

Ja balen zeg. Maar hopelijk is het probleem te verhelpen.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Milo

Ah fijn, maar niet heus... :S
Balen zeg.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)