Japans sportstuur Nissan Micra

Gestart door Milo, 05 juli 2012, 00:39:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Milo

Zou dit Japanse sportstuur gwn passen op de K11?
Als ik nog eens geld teveel heb ga ik deze bestellen, vind um egt te bruut gwn! :o
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Zeurdoos

Als het goed is moet dat gewoon passen ;) . Maar wat voor stuur heb je der nu in zitten ??

Milo

Gwn het originele lederen stuur.



Maar er zit niet veel grip meer op dus voelt/stuurt niet zo fijn en glijdt steeds tussen mn handen weg.
Vandaar ook het plan om miss een stuurhoes te nemen.
Mja eerst maar eens een beetje (veel) gaan rijden als ik mn rijbewijs binnen heb, dan kijk ik verder.

(Niet op de kinder(kuip)stoeltjes achterin letten, dit is nog een foto van Roald... :P)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Zeurdoos

Kijk ik denk dat die naaf gewoon past maar weer het niet zeker (hij past zeker op een pre facelift) en jij hebt een airbag stuur als je deze der uit haalt blijft er een lampje op je dash branden en kom je ook niet meer door de apk (je zou dan dus dat lampje moeten verwijderen) en een airbag stuur komt niet los zonder speciaal gereedschap (een soort torx dop maar 50 met een gat int midden) die ik heb ;)

Milo

Oh oke dan heel gedoe dus, nja ik zal tegen die tijd dat ik weer een beetje heb rondgereden nog eens kijken.
Bedankt voor de info anyways :)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Red Racer

is het leer op je stuur dan  al zo veel afgesleten?
ander kan je er nog een zwart model op monteren want wil je een airbag inruilen voor een deepdish?

japandyno geeft super kwaliteit maar versturen duurt wat lang omdat het via de zee gaat als de pakketen groot zijn.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Milo

Citaat van: Red Racer op 05 juli 2012, 20:47:22
is het leer op je stuur dan  al zo veel afgesleten?
ander kan je er nog een zwart model op monteren want wil je een airbag inruilen voor een deepdish?

japandyno geeft super kwaliteit maar versturen duurt wat lang omdat het via de zee gaat als de pakketen groot zijn.

Jaa dat weet ik dus nog niet precies zeker.
Zoals ik al zei, ik ga gwn ff kijken hoe het (nog) stuurt als ik egt regelmatig rijd enzo.
Miss valt het dan wel mee en anders tog idd een stuurhoes. :)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)