Het groene performance gebakje

Gestart door thieme, 14 juni 2012, 21:49:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

thieme

Als de velgen erop liggen :D

Red Racer

kan wel op de tabel klikken aleen krijg het even klein in beeld te zien.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

thieme

Ik krijg hem prima te zien :/
Hij linkt gewoon naar de grote versie: http://i8.photobucket.com/albums/a15/thieme1989/Autodyno.png

Riesh

Citaat van: thieme op 25 augustus 2012, 18:32:45
Van het wiel

Volgens mij van de motor als ik de tabel goed interpreteer.
Desalniettemin 100PK is niet verkeerd
Micra Addict

Zeurdoos

Citaat van: Riesh op 02 september 2012, 01:10:42
Citaat van: thieme op 25 augustus 2012, 18:32:45
Van het wiel

Volgens mij van de motor als ik de tabel goed interpreteer.
Desalniettemin 100PK is niet verkeerd

Als het van de motor is klopt het niet want motor pk's kun je alleen meten als je de motor uit de auto haalt en in een dyno hangt ;)

thieme

Gisteren de nieuwe velgen eronder gelegd zal vanmiddag even wat foto's maken.

thieme

Hier de beloofde foto's





Vind de velgen vrij goed staan en ben er blij mee. Is wel even wennen met de bredere banden heb nu massa's meer grip en kan hem niet zo heel makkelijk meer met een hand de bocht omgooien :P

Riesh

#52
Die velgen staan inderdaad netjes

(je had hem wel eens mogen wassen)
Micra Addict

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

thieme

Ik ben zelf niet zo'n zondag autowasser :P Zal hem binnenkort wel weer ff door de wasstraat gooien

TeSprouT

Nette velgen staan keurig onder je wagen! :)
Love the potiential

thieme

Kleine update
Vorig weekend is de auto afgesteld door Jeroen en heb ik Super S stoelen en bank opgehaald. vandaag de Super S stoelen gemonteerd bank past helaas toch niet dus die staat weer in het te koop gedeelte. Stoelen zitten echt wel eens tuk lekkerder ben er blij mee.

Dinky

Lekker bezig!
En de velgen staan perfect!  O0
Nissan Cube Z12
Nissan Micra K12
Volvo S60 Exclusive Edition
Nissan Primera P11-144
Nissan Almera N16
Nissan Almera N15
Nissan Sunny N14
Nissan Sunny N13
Nissan Sunny B11

Liever een tweedehands Japanse, dan een nieuwe Franse.

thieme

Kreeg vandaag even de schrik op de terugweg van mijn werk af. Thermostaat naaldje stond wel een beetje hoog bleek mijn koelvloeistof reservoir helemaal leeg te zijn en de radiator ook een flink stuk. Auto heeft apk gehad eind november ofzo dus is veel uit in een vrij korte tijd. Meteen bijgevuld en nu maar even in de gaten houden. Ik ben bang dat het mijn koppaking is en dat er koelvloeistof in de verbrandings kamer komt aangezien ik in de lage toeren de auto soms een beetje voel schokken maarja eerst maar ff kijken of het peil nu goed blijft. Fingers crossed.

Jeroen330

Ga op zoek naar lekkages! Rondom de waterpomp vooral!