Milo's Silver Pandaren

Gestart door Milo, 28 mei 2012, 20:47:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Milo

Citaat van: xleonl op 21 mei 2014, 23:52:48
zet die wheel nuts alvast op je micra, laat je de wieldoppen eraf :)

Meh, wieldoppen zijn te mooi ;D

En wtf, WinParts is raar...

Beste heer Robert Visch,

De status van uw order is gewijzigd of er is meer bekend over uw order, de (nieuwe) status en onze eventuele opmerkingen kunt u hieronder lezen.
Orderstatus: Ligt klaar voor verzending

Onze opmerkingen:
Goedemiddag, Zoals u vast al gezien had bij het bestellen van het raammechanisme, is deze niet uit voorraad beschikbaar. Echter is er met het aanmaken van onze zendingen iets fout gegaan en hebt u de statusmelding gekregen; 'ligt klaar voor verzending'. Dit is nog niet het geval, zoals het nu lijkt, kunnen wij het artikel eind volgende week versturen. Hiervan zult u opnieuw een bevestiging per mail krijgen, ditmaal met een link om het pakket te kunnen traceren. Met vriendelijke groeten Winparts.nl


Paar uur later krijg ik een mailtje dat het verzonden is, compleet met ordernummer en al ???
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Joery-Joery

Als dat geen bureaustoel is dan weet ik het ook niet meer  :D

Dwarfnl

die grap heb ik ook gehad en toen hadden ze het verkeerde opgestuurd en kon ik het weer terug sturen 

Milo

Citaat van: Riesh op 20 mei 2014, 20:05:07
gewoon via dat gat naar buiten zeker  ?

Hoe ernstig is het mechanisme ?

Krom dus.



Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Milo

Reactie terug over Varex uitlaat:

Dear Robert,

Thank you for your inquiry. Thank you very much for the interest you have exhibited in our products.

We have extensive range of universal Varex mufflers to suits any cars, sizes range from 2.5", 3" and 3.5". But since we haven't done any works on this car, we are sorry to say that we are not sure which one will be the most suitable.

However you can measure or have your fitters to check the under car space, and then compare the dimension of the mufflers on our website. I have enclosed the price list and shippinginformation for your review.

Price for the universal VAREX mufflers:
 



Shipping cost via FedEx or TNT (not including custom duties and taxes):  AUD$190     (Per unit,  please contact us for more quantity)

Payment methods : Bank direct transfer   OR  Paypal (info@xforce.com.au)

If you wish to order, please advise the part number and quantity, we will issue the pro forma invoice to which you can make payment.

For more information about the VAREX Mufflers, please visit our website on http://xforce.com.au/about-varex-remote-control-sports-muffler.php

Please consult with the custom or related government departments in your country in relation to the required documentation and procedure for importing. We are NOT responsible for the importing and custom clearance in your country.

Thanks.

Kind regards,
Khampha
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Psydan

Dus inclusief verzenden ongeveer 375 euro? Invoer niet meegerekend. Dat is nogal wat geld voor een uitlaat.
Do not underestimate what you will never understand.

thieme

Citaat van: Psydan op 24 mei 2014, 11:21:25
Dus inclusief verzenden ongeveer 375 euro? Invoer niet meegerekend. Dat is nogal wat geld voor een demper.
Fixed ;)

Milo

Nog altijd goedkoper als wat ik eerst wilde. Maar ik denk ook wel dat dit heel degelijk spul is.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

thieme

Zal het ook wel zijn maar je betaald ook voor de "cool" factor.
Ik wil eigenlijk ook nog altijd een of ander verstelbaar ding want volgens mij worden de mensen hier in de flat gek van mij maar persoonlijk heb ik zoiets van met die prijs kan ik me geld beter besteden.

Milo

Ja miss wel ja. Maar of het cool is of niet doet er voor mij niet toe.
Het zou de oplossing zijn voor mijn probleem en daar gaat het mij meer om :P
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Psydan

Degelijk spul is het denk ik ook wel. Bij MCM zetten ze die dingen ook altijd onder hun auto's.
Do not underestimate what you will never understand.

Kwarkieboy

Ik zat toen te denken aan een Varex Canon 2,5" aansluiting en een 4" eind stuk
Ik heb alleen geen idee of dat allemaal gaat passen.
Maar het zou wel gaaf zijn ! En je bent van je lawaai probleem af !!
K11 '95
K11 Aztek '00

Leo

ik zou voor de 2.5'' gaan anders kom je denk ik niet uit met je bumper :(
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Milo

Citaat van: xleonl op 24 mei 2014, 12:41:54
ik zou voor de 2.5'' gaan anders kom je denk ik niet uit met je bumper :(

Ik wil ook idd 2,5" of kleiner
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

ReSp4wN

Vooral het grote voordeel van deze dempers is dat als je de  :politie: ziet je dan vervolgens je geluid met de helft verminderd, en je dus boetes voor milieudelicten misloopt en die zijn volgens mij niet goedkoop..

dus als je er al 2 x een aanhouding mee heb voorkomen dan heb je het geld er al weer uit en dan lijkt het ineens zo duur niet  ;D