Milo's Silver Pandaren

Gestart door Milo, 28 mei 2012, 20:47:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Roadrunner

Bij mij zit er ook een blokje hout onder het raam :P En rechts een opgefrommeld raammechanisme  ;D
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

Milo

Citaat van: PW-performance op 19 mei 2014, 22:06:13
Mechaniek eruit. Raam omhoog en 2 op maat gemaakte balkjes eronder voor nood.  ^-^

Citaat van: thieme op 19 mei 2014, 22:09:04
Kan ook kunnen we lekker beunen op Japfest ^^

Ja lekker in die hitte xD
Maar ff serieus, dat kan ik in principe wel doen mocht ik tegen die tijd nog niets anders gevonden hebben...
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

thieme

gewoon op tijd mee beginnen en de hitte voor zijn ;) maar succes!

Milo

Navraag gedaan bij verschillende bedrijven, bij AOC Onderdelen kan ik het mechanisme voor ± €150 bestellen.
Echter moet ik dat gelijk betalen, dus mocht ik hier geen reactie krijgen ga ik deze morgenavond bestellen en kan ik deze donderdag avond ophalen.

Mochten een vd lezers nog in de buurt komen van een sloop, vraag ik je heel vriendelijk even voor mij te kijken :)
Danke schönn.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)


Markus 1.3 16v

Ik weet een micraatje met elektische ramen te liggen, laatst nog in wezen sleutelen. Vandaag wordt het m niet meer, ik zal van de week eens voor je kijken en vragen naar de prijs  :)

Milo

Citaat van: Markus 1.3 16v op 20 mei 2014, 08:46:26
Ik weet een micraatje met elektische ramen te liggen, laatst nog in wezen sleutelen. Vandaag wordt het m niet meer, ik zal van de week eens voor je kijken en vragen naar de prijs  :)

Heel graag, dankje.
Ik kreeg net een telefoontje van onze lokale garage (waar ik mn auto ook laat keuren) dat hij een compleet raam, met clipjes ÉN compleet mechanisme te pakken heeft kunnen krijgen.
Die is besteld en kan ik eind vd middag op komen halen.
Dus daar ga ik vanmiddag gelijk naar kijken of dat wat is of niet.

Dat laat ik nog weten, anders bestel ik die van WinParts en neem ik alsnog dat raam van Piet.
Vanavond laat ik het hier weten.

Bedankt allen voor de inzet zover O0
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

PW-performance

Clubspirit ten top hier...mooi om te lezen.  O0
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

Markus 1.3 16v

Kijk eens aan, das mooi om te lezen. Laat je het nog even weten wat het geworden is? O0 O0 O0

Riesh

Citaat van: PW-performance op 20 mei 2014, 08:56:45
Clubspirit ten top hier...mooi om te lezen.  O0

dat is warom ik deze club zo'n warm hart toedraag :P
Micra Addict

Milo

Vandaag vol goede moed uit het werk naar de garage gereden maar zoals ik het al dacht was het te mooi om waar te zijn: het was enkel een ruit. :(
Garage had zelf ook al naar leverancier gebeld van wtf, maar leverancier bleef aanhouden dat ze enkel een ruit hadden gezegd ipv ruit+compleet mechanisme.
Dusja, garage zei zelf al, ik stuur het lekker terug want jij bent al voorzien.
Dus strax maar ff mechanisme bij WinParts bestellen en hopen dat ik het vrijdag in huis heb.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Milo

Had eigenlijk geen zin, maar toch maar gedaan: Elektrisch mechanisme uit het deurportier gehaald.
Had me niet voor kunnen stellen dat dit (maar) 5min werk was :o xD
Vd week ff een manier verzinnen om mn raam fatsoenlijk dicht te maken en houden.
Iemand tips? Ja een houten latje, maar hoe te werk te gaan ofzo?
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Conodihno

Das mooi klote voor je man. Nu moet je weer wachten totdat je de spulletjes binnen hebt eer je verder kan... Suc6

Riesh

gewoon via dat gat naar buiten zeker  ?

Hoe ernstig is het mechanisme ?
Micra Addict

Milo

Citaat van: Riesh op 20 mei 2014, 20:05:07
gewoon via dat gat naar buiten zeker  ?

Hoe ernstig is het mechanisme ?

Yup, mechanisme beetje manoeuvreren en hop via dat gat naar buiten.
Mechanisme is behoorlijk vervormd, geen zin om nieuwe foto's te maken nu het er eenmaal uit is.
Mn handen zijn net schoon, kijk maar een pagina terug :P
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)