Milo's Silver Pandaren

Gestart door Milo, 28 mei 2012, 20:47:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

PW-performance

Lijkt wel folie of coating ja...
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

lurtz

lijkt op helder piet
misschien is dit licht groen getint ?

je hebt licht groen getint helder en groen getint

lurtz

is folie milo op je rechter raam

PW-performance

Op de foto die ik gemaakt heb zie je een code.
Anders die even vergelijken. Ik wist niet dat er 2 tinten groen waren.
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

Milo

DRINGEND GEZOCHT NAAR EEN (linker) ELEKTRISCH RAAM MECHANISME. Wie o wie? :'(

Dat is zo krom als een banaan zag ik, dus als ik hier de nieuwe ruit in monteer zal dat helaas niet lang goed gaan :(
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Milo

Citaat van: PW-performance op 19 mei 2014, 18:46:10
Op de foto die ik gemaakt heb zie je een code.
Anders die even vergelijken. Ik wist niet dat er 2 tinten groen waren.

Code komt overheen, dus het zou dezelfde ruit moeten zijn.
Nu alleen het mechanisme nog...
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Milo







Krom dus, of ligt dat aan mij?
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

PW-performance

Nee die is zeker krom. Maar je kan hem wel weer recht krijgen.
Let er wel op dat ie dan wel weer soepel heen en weer gaat. Dan kan ie gewoon zijn werk weer doen.
Hij is krom gegaan omdat het raam los gekomen is.
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

Milo

Citaat van: PW-performance op 19 mei 2014, 21:38:52
Nee die is zeker krom. Maar je kan hem wel weer recht krijgen.
Let er wel op dat ie dan wel weer soepel heen en weer gaat. Dan kan ie gewoon zijn werk weer doen.
Hij is krom gegaan omdat het raam los gekomen is.

Hoe ga ik die ooit recht krijgen dan? Het metaal wordt er toch niet sterker op als ik het ga verbuigen?
En als ik het moet verbuigen dan moet het er toch ook uit lijkt mij? Dan plaats ik liever gelijk een nieuwe...
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Roadrunner

Eruit halen is niet zo moeilijk. En het metaal is aardig terug te buigen. Het zijn vooral de plastic dopjes en schuifjes die het begeven helaas. En nieuwe raammechanisme zijn duur :-\
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

PW-performance

Ik zou toch proberen hem weer recht te krijgen. Dan heb je ook tijd om een vervanger te zoeken. Kijk krom is ie al erger kan het niet worden. Het staal kan echt wel wat hebben.
Helaas woon je niet om de hoek...
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

Milo

Citaat van: PW-performance op 19 mei 2014, 21:54:53
Ik zou toch proberen hem weer recht te krijgen. Dan heb je ook tijd om een vervanger te zoeken. Kijk krom is ie al erger kan het niet worden. Het staal kan echt wel wat hebben.
Helaas woon je niet om de hoek...

Ja dat is het probleem...
Mja ik moet zowiezo wachten tot as zondag voor een nieuw raam dus in die tussentijd ga ik nog wel ff op zoek naar een nieuw mechanisme.
Dit kan ik simpelweg niet missen en nu met dit weer zeker niet. Dan betaal ik maar meer voor een nieuw mechanisme.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

PW-performance

Mechaniek eruit. Raam omhoog en 2 op maat gemaakte balkjes eronder voor nood.  ^-^
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

thieme

Kan ook kunnen we lekker beunen op Japfest ^^