Milo's Silver Pandaren

Gestart door Milo, 28 mei 2012, 20:47:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Milo

Citaat van: PW-performance op 18 mei 2014, 22:56:27
Ik heb eventueel nog een zgan raam liggen. Dus mocht het nodig zijn.. :)

Ik houd het in mn achterhoofd, dankje!
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Bunny

En kan ik eventueel zondag voor je mee nemen

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Milo

#1067
Raam is gelukkig niet nodig, wel het clipje die aan de draagarm vast zit waar het raam in rust.
Deze dus:



Want die is bij de speaker kant gewoon afgebroken.
Clipje zit nog op het raam zoals je een beetje kan zien, boutje is gewoon in het kunststof afgebroken.





Al 2 garages gebeld (waaronder Nissan dealer) en die zouden even gaan kijken of ze die clips los hebben.
Even afwachten dus...
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Psydan

Hopen dat het snel geregeld word voor je!
Do not underestimate what you will never understand.

lurtz

mijn advies ander raam van piet of bunny

die blokjes zijn vrij prijzig en dan komt er ruitenkit bij en je moet ze primeren anders heb geen hechting.
die primer is niet uit een spuitbusje wat je gebruikt op een spoiler bvb van motip
dit is ook weer speciale primer speciaal voor ruiten.
plus het werk wat je moet verrichten.
en de kosten voor een andere ruitje is ook iets van 20 euro en 10 keer makelijker

Milo

Bericht terug vd Nissan dealer.

Hoi Robert,

Het losse clipje is helaas niet meer leverbaar,
een nieuw linker voorportier ruit ( inclusief 2 clipjes) kost € 97,50 exclusief btw

Met vriendelijke groet,


WTF. :S

Maar als ik een nieuwe ruit neem, hoe kan ik dit dan zelf monteren?
Of is dat het beste om te laten doen?

Anders ga ik wel ff op de sloop kijken...
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Riesh

heb je een wa+ (of hoger) verzekering ?
Dan zou je ook naar een  autotaalglas oid bij jou in de buurt kunnen gaan, die hebben vast wel een oplossing die je via de verzekering kunt regelen.
Micra Addict

MaStErTuNeR Q

Citaat van: Riesh op 19 mei 2014, 13:59:23
heb je een wa+ (of hoger) verzekering ?
Dan zou je ook naar een  autotaalglas oid bij jou in de buurt kunnen gaan, die hebben vast wel een oplossing die je via de verzekering kunt regelen.

operatie baksteen .

PW-performance

Het raam van mij mag je voor 15 euro hebben. Als Bunny Hem aan kan halen zou dat top zijn. Het raam wisselen is een makkie. 2 m6 moertjes los en je pakt hem er zo uit.
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

Milo

Citaat van: Riesh op 19 mei 2014, 13:59:23
heb je een wa+ (of hoger) verzekering ?
Dan zou je ook naar een  autotaalglas oid bij jou in de buurt kunnen gaan, die hebben vast wel een oplossing die je via de verzekering kunt regelen.

WA, maar ook al was ik hoger verzekerd valt dit niet binnen de verzekering. Heb het nagevraagd.
Dusja, dan maar op de sloop naar zo'n nieuw clipje zoeken en kijken hoe ik die dan vervolgens weer vast lijm aan mn raam.
Andere clipje zit namelijk ook niet meer vast gelijmd...
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Milo

Citaat van: PW-performance op 19 mei 2014, 14:28:38
Het raam van mij mag je voor 15 euro hebben. Als Bunny Hem aan kan halen zou dat top zijn. Het raam wisselen is een makkie. 2 m6 moertjes los en je pakt hem er zo uit.

Zitten hier ook al 2 van die clipjes aan vast dan?
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

lurtz

ja milo die zitten er aan

Milo

#1077
Citaat van: Milo op 19 mei 2014, 14:42:31
Citaat van: PW-performance op 19 mei 2014, 14:28:38
Het raam van mij mag je voor 15 euro hebben. Als Bunny Hem aan kan halen zou dat top zijn. Het raam wisselen is een makkie. 2 m6 moertjes los en je pakt hem er zo uit.

Zitten hier ook al 2 van die clipjes aan vast dan?

Is dat raam groen of helder getint Piet? Mijn ramen zijn namelijk groen getint.
En heb je er 2 of eentje? Mijn ramen zijn namelijk getint dus als ik er een vervang moet ik die andere ook maar doen denk ik.
Anders staat het een beetje stom...
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

PW-performance

#1078
Die ik heb liggen is groen getint.

Zal ff een foto maken voor je.



www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

Milo

Perfect. Bunny, zou jij aub zo vriendelijk willen zijn om hem op te pikken?

En volgens mij zit er alleen op mn rechter raam folie??

Linkerraam:


Rechterraam:


Of het is op dat rechterraam anders/niet zo vertekend...
Vind het maar raar. Anyways, doe zowiezo maar aub.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)