Milo's Silver Pandaren

Gestart door Milo, 28 mei 2012, 20:47:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Beenius

De sticker heb ik niet :P  Ik hou van de 'clean' look.

Maar wat de ruitenwisser betreft. Dit heb ik ook gehad. Een kennis heeft alles wat daar mee te maken heeft uit elkaar gehaald. Alles goed schoongemaakt en alles ingespoten.  Nacht laten intrekken, nogmaal ingespoten. Alles in elkaar gezet. en Voila het was weg. Maar het zat een beetje te wringen bij de lagertjes dacht ik.

Misschien heb ik geluk gehad, of misschien werkt het ook voor jou.

ReSp4wN

Denk dat je wel kan zeggen dat je geluk had, bij mij was er 1 voor de helft weg gesleten, (nog steeds)  ;D

Milo

Kleine update, verder niets bijzonders haha.
Maar gisteren is de afstandsbediening van mijn centrale deur vergrendeling (eindelijk) weer gemaakt.
Werkcollega van mijn stiefvader die kon dit solderen, hij doet zelf namelijk veel in modelbouw solderen enzo, dus ook SMD solderen :)
Dus nu kan ik hem weer lekker lui open en dicht doen ;D
Verder zijn er nog een paar hele mooie updates onderweg, dus op JapFest zal hij er mooi bij staan ;)
Ik kan niet wachten :D
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Marnik


Dwarfnl


Markus 1.3 16v

Goeiemorgen Milo, zoals gezegd heb ik gister op de sloop geken naar een ruitenwissermotortje en het mechanische gedeelte hiervan.
Motortjes zat en komt op 25,-, het complete mechanische gedeelte komt op 15,-.
Ook nog navraag gedaan naar een 1.6 luchtfilterbox maar daarvoor moest ik het terrein op. Door de regenval van afgelopen week was het terrein een grote modderpoel geworden dus wordt nog vervolgd. Als ik meer weet hoor je het  O0

Milo

Citaat van: Markus 1.3 16v op 16 mei 2014, 08:01:46
Goeiemorgen Milo, zoals gezegd heb ik gister op de sloop geken naar een ruitenwissermotortje en het mechanische gedeelte hiervan.
Motortjes zat en komt op 25,-, het complete mechanische gedeelte komt op 15,-.
Ook nog navraag gedaan naar een 1.6 luchtfilterbox maar daarvoor moest ik het terrein op. Door de regenval van afgelopen week was het terrein een grote modderpoel geworden dus wordt nog vervolgd. Als ik meer weet hoor je het  O0

Dat valt op zich nog mee, ik ga binnenkort ook eens bij mij op de sloop kijken.
Ik hoor er weer van, bedankt voor de moeite al iig! O0
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Milo

Heeft iemand héél toevallig zo'n dopje als onderstaand voor mij??





Is een dopje waar de hemel mee vast zit.
Zag dat deze ontbrak en nu ik dat weet ga ik mezelf er aan ergeren... :P
Dus wie deze heeft en mee wil nemen naar JapFest volgende week ben ik heel erg dankbaar!
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Marnik

3KM verder heb ik er ééntje liggen voor je weet het niet zeker kijk morgen ochtend nog even.

Kwarkieboy

Als ze ook in een pre facelift zitten heb ik er nog genoeg
K11 '95
K11 Aztek '00

Marnik

Jawoor ik heb er één ;)

Milo

Citaat van: Marnik op 18 mei 2014, 10:08:31
Jawoor ik heb er één ;)

Heel tof dankje! We wappen wel ff wanneer ik erom kom, morgenavond eerst mn raam fixen indien mogelijk.
Want ja, na een hele gezellige dag bij Riesh besloot mn raam op de terugweg maar uit de geleider te schieten (hoop ik) toen ik de snelweg net opreed...



Wat dus resulteerde in een goed uur lang met een open raam op de snelweg rijden :S
Niet bepaald een pretje >:(
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

TeSprouT

Ik heb je wagen nog zien staan, stond er keurig bij! Balen van je raam, hopelijk is het makkelijk te fixen.
Love the potiential

lurtz

easy man
hoop alleen niet dat je witte blokje die op je raam gekit zit los is gelaten of sterker afgebroken
kom je er niet  uit bel je mij maa

PW-performance

Ik heb eventueel nog een zgan raam liggen. Dus mocht het nodig zijn.. :)
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods