Milo's Silver Pandaren

Gestart door Milo, 28 mei 2012, 20:47:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

PW-performance

Het is zeker wel op te lossen. Probeer anders eerst die van Riesh te passen. Ik kan desnoods wel 1 maken die bij jou uitlaat een knik naar voren krijgt zodat je maximale speling bij de uitlaat krijgt.
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

thieme

kunnen zometeen idd altijd even kijken :D

ReSp4wN

Kan je niet die pijp daar bij je einddemper wat inkorten? en vervolgens dan die ophangbeugel wat korter maken aan de achterkant zodat die wat hoger hangt?

of een custom uitlaatbeugel maken zodat er minimaal beweging meer inzit?


ander kan je nog achterkant auto verhogen, maar dat wil niemand natuurlijk


Milo

Dat de rubbers het bonken juist erger maakt had dus met het onderstaande te maken...





Bovenstaande rubbers waren dus gwn al KAPOT. En de derde zag er zo uit:



Gelukkig had Quincy (MSTQ) nog een originele rubber liggen die ik kon lenen en had Patrick (DwarfNL) nog tywraps, dus daar zit ie nu tijdelijk mee vast...
Bedankt nog daarvoor mannen, zonder jullie had ik anders een groot probleem O0

Morgen hoef ik niet weg met de Micra dus morgenavond eerst mn originele rubbers weer terug.
Heb zojuist al een mailtje gestuurd over de rubbers, hopelijk krijg ik nieuwe rubbers of mn geld terug.

Plannen voor het gebonk staan als volgt: Voorlopig blijf ik nog ff met mn originele rijden en als mn nieuwe velgjes gemonteerd worden swap ik van Panhard met Riesh (jaja, weer een swap :P)
Dan kan ik gelijk kijken of die panhard voldoet en dan zien we wel verder...
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

thieme

Wow lekkere rubbers ....

PW-performance

Zo dan... :-X  Dat is wel balen..
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

Kwarkieboy

K11 '95
K11 Aztek '00

TeSprouT

Zo dan, beter dat je er dan nu achter komt dan dat je uitlaat dr ineens af ligt. Slechte zaak die rubbers...
Love the potiential

Milo

Citaat van: TeSprouT op 13 april 2014, 21:13:20
Zo dan, beter dat je er dan nu achter komt dan dat je uitlaat dr ineens af ligt. Slechte zaak die rubbers...

Ja, ik ben er ff goed pissig over geweest. Nu maar hopen dat ze betere service als producten leveren.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Psydan

Wat achterlijk die rubbers! Sowieso geld terug eisen! Hun hebben de verplichting een degelijk product te verkopen, dus daar heb jij recht op!
Do not underestimate what you will never understand.

MaStErTuNeR Q

Citaat van: Psydan op 13 april 2014, 21:47:33
Wat achterlijk die rubbers! Sowieso geld terug eisen! Hun hebben de verplichting een degelijk product te verkopen, dus daar heb jij recht op!

precies ! en daarbij komt ook nog eens dat het produkt niet overeen komt met de advertentie

ReSp4wN


Milo

Vanochtend werd ik al gelijk gebeld door Motex Performace.
Ze stonden er zelf ook van te kijken en gaan het bij de importeur neerleggen.

Ik krijg sowieso nieuwe rubbers, dit keer de goede. Hier wordt nog wel eventjes opnieuw contact voor gezocht.

Ik ben benieuwd.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

chiba_kun

Moet niet mogen, zulke nieuwe rubbers. Dat het wordt opgelost dat lijkt mij logisch, maar in eerste instantie had dit al niet mogen gebeuren.

Gelukkig dat de leden van MFC geholpen hebben. Hulde!