Milo's Silver Pandaren

Gestart door Milo, 28 mei 2012, 20:47:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Riesh

als ze van een primera passen dan moet je die van een P10 pakken dat zijn de beste.

achterklep niet zelf aan beginnen, is een berg (las)werk
Micra Addict

Milo

Citaat van: Riesh op 09 april 2014, 18:56:22
als ze van een primera passen dan moet je die van een P10 pakken dat zijn de beste.

achterklep niet zelf aan beginnen, is een berg (las)werk

Oke, weet jij een mooi adresje voor de kofferklep?
En een P10, is dat een Primera? Welk jaar?
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Riesh

p10 is het eerste type primera, laswerk zou je eens aan Marcel kunnen vragen: http://www.mbergdesign.nl/

die heeft toen mijn blauwe mazda gedaan.


Of Nicosport
Micra Addict

Milo

#888
Zojuist even de auto gewassen en daarna kwam ik erachter dat mijn schoonmaak methode rondom de grill niet de beste was :(



Je ziet het niet héél erg, maar het valt wel op van dichtbij. Dikke zucht :-[
Helaas hebben de nieuwe rubbers het gebonk ook niet verholpen.
Sterker nog, het is zelfs erger geworden. Is dus weer een lekkere miskoop geweest :S
Demping harder zetten helpt niet, dus dan tog maar de beslissing nemen om óf de sportdemper er vanonder te halen, óf een panhard met bocht (proberen).

Mja als die panhard met bocht ook niet helpt is dat ook weer zonde van geld...
En als ik de sportdemper er vanonder haal moet ik ook nog een nieuwe (originele) uitlaat hebben want die ik heb liggen kan niet meer trug vanwege uitgeslepen bouten bij de flens.

Is dus weer een lekker klote dagje voor me want kvoel me bovendien ook nog grieperig.
Alles doet pijn in mn lichaam, bah :S Hopelijk wordt ik niet ineens ziek.

Dus... Wie helpt mij beslissen wat het beste zou zijn? :(
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

PW-performance

Hoe ver is voor jou Drachten rijden?
Anders maken we een panhard rod op maat van jou auto zodat het wel past... O0

www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

Bunny

Milo woont ergens in het verre zeeland :P

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Milo

Citaat van: micra-SR20DE-K11 op 12 april 2014, 15:56:48
Hoe ver is voor jou Drachten rijden?
Anders maken we een panhard rod op maat van jou auto zodat het wel past... O0

Citaat van: Bunny op 12 april 2014, 16:14:49
Milo woont ergens in het verre zeeland :P

Dat is correct, het zou neerkomen op een rit van ongeveer 2 uur en 35 minuten.
Vind ik opzich nog niet zo erg, maar hoe heb je dat dan in gedachten? Dat is tog niet in één dag te doen?
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

PW-performance

Ik kan zo'n stang vrij snel maken. Alleen kan ik hem dan niet laten poedercoaten. Wel kan ik hem spuiten dan.
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

Riesh

of we wisselen jouw rechte panhard met de PW panhard die op de blauwe zit, dan weet je of dat genoeg is
Micra Addict

Leo

Citaat van: Riesh op 12 april 2014, 20:53:30
of we wisselen jouw rechte panhard met de PW panhard die op de blauwe zit, dan weet je of dat genoeg is

idd scheelt een stuk rijden :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Milo

Citaat van: Riesh op 12 april 2014, 20:53:30
of we wisselen jouw rechte panhard met de PW panhard die op de blauwe zit, dan weet je of dat genoeg is

Dat zou idd kunnen, maar we zitten met het probleem dat de panhard gelast zit aan een kant bij mij...
Dus ff wisselen wordt em niet :(
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

PW-performance

Citaat van: Milo op 12 april 2014, 22:13:46
Citaat van: Riesh op 12 april 2014, 20:53:30
of we wisselen jouw rechte panhard met de PW panhard die op de blauwe zit, dan weet je of dat genoeg is

Dat zou idd kunnen, maar we zitten met het probleem dat de panhard gelast zit aan een kant bij mij...
Dus ff wisselen wordt em niet :(

Gelast? Zit hij niet links met een bout en rechts met een moer vast?
Is die van jou custum made al? Foto?
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

thieme

Ehh is dat toen bij Nico zo gedaan Milo?
Heeft hij er niet een nieuwe bout opgelast? :/

Milo

Aan de linkse kant gelast. Dit had te maken met dat hij links bij de moer speling had. Dus heeft Nico(sport) dit toen gelast.
En niet custom made, van die gozer in engeland. Foto's staan een aantal pagina's trug in mn topic.
Thieme, ohja dat zou ook nog kunnen. Ik weet het ff niet meer...
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Leo

Citaat van: Milo op 12 april 2014, 22:49:20
Aan de linkse kant gelast. Dit had te maken met dat hij links bij de moer speling had. Dus heeft Nico(sport) dit toen gelast.
En niet custom made, van die gozer in engeland. Foto's staan een aantal pagina's trug in mn topic.
Thieme, ohja dat zou ook nog kunnen. Ik weet het ff niet meer...

hmm das minder :(

http://www.micrafanclub.com/index.php/topic,13794.720.html
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2