Milo's Silver Pandaren

Gestart door Milo, 28 mei 2012, 20:47:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Beenius

Staat veel beter. Persoonlijk zou ik nog wel het nissan logo eraf halen. :cheer:

Leo

Citaat van: Beenius op 07 april 2014, 14:11:04
Staat veel beter. Persoonlijk zou ik nog wel het nissan logo eraf halen. :cheer:

zit dat logo alleen geplakt ???
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Milo

Citaat van: xleonl op 07 april 2014, 14:19:44
Citaat van: Beenius op 07 april 2014, 14:11:04
Staat veel beter. Persoonlijk zou ik nog wel het nissan logo eraf halen. :cheer:

zit dat logo alleen geplakt ???

Yup, met dubbelzijdig tape.
Heb er idd al eens over na zitten denken om dat te doen, maar dan blijf ik met 2 gaatjes zitten...
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

VerlindenSLX

Waar zijn die dopjes Milo? Die had je besteld?
They say speed kills. But if you aren't speeding, you aren't living.

Roadrunner

Ha, goed bezig. Ik had ook prehistorisch vuil onder die grille randjes zitten.
Misschien dat je er een 'normaal' Nissan logo op kan zetten? Ik heb express m'n logo chrome gelaten. Maar een idee ;)
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

Milo

Citaat van: VerlindenSLX op 07 april 2014, 18:05:35
Waar zijn die dopjes Milo? Die had je besteld?

Huh, wat bedoel je precies?

Citaat van: Roadrunner op 07 april 2014, 18:20:36
Ha, goed bezig. Ik had ook prehistorisch vuil onder die grille randjes zitten.
Misschien dat je er een 'normaal' Nissan logo op kan zetten? Ik heb express m'n logo chrome gelaten. Maar een idee ;)

Jaa kan ik idd eens voor kijken, wil binnekort tog nog eens naar de sloop voor het eea.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Beenius

Ja origineel logo is wel mooier vind ik. En anders kan je de gaatjes dicht laten maken en bij laten werken, he! Dan is het, het mooist!  ;D

VerlindenSLX

Je had toch een setje ventieldopjes besteld of heb ik dat nu mis?
They say speed kills. But if you aren't speeding, you aren't living.

Milo

Citaat van: Beenius op 07 april 2014, 21:13:55
Ja origineel logo is wel mooier vind ik. En anders kan je de gaatjes dicht laten maken en bij laten werken, he! Dan is het, het mooist!  ;D

Ja klopt, is idd het mooiste. Maar dan moet ik het ook opnieuw laten spuiten denk ik.
En het zit dan net op een punt waar je veel op kijkt en kleurverschil blijf je helaas altijd zien.
Dus ff kijken wat ik nou doe. Voorlopig staan er andere dingen op de planning ;D

Citaat van: VerlindenSLX op 07 april 2014, 22:09:48
Je had toch een setje ventieldopjes besteld of heb ik dat nu mis?

Ohhh, ja klopt. Die komen als het goed is vandaag binnen en anders morgen :)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

ReSp4wN

Plastidippen nou makkelijker dan spuiten?

edit : ziet er goed uit

Riesh

Citaat van: ReSp4wN op 08 april 2014, 09:38:01
Plastidippen nou makkelijker dan spuiten?

edit : ziet er goed uit

vergevingsgezinder, je oppervlak hoeft niet perse helemaal strak te zijn
Micra Addict

Milo

Citaat van: Riesh op 08 april 2014, 11:37:46
Citaat van: ReSp4wN op 08 april 2014, 09:38:01
Plastidippen nou makkelijker dan spuiten?

edit : ziet er goed uit

vergevingsgezinder, je oppervlak hoeft niet perse helemaal strak te zijn

En het kost minder moeite als spuiten (vind ik :P)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Milo

Wilde het al een tijdje posten maar ben het steeds vergeten: ik heb een hamster in mn (linker?)ruitenwisser arm/motortje zitten.
Hij is dus constant aan het piepen, heb em al verschillende keren met WD40 ingespoten maar dat werkt maar tijdelijk.
Iemand een goede oplossing? Of gwn vervangen?

En ik wil mn achterklep strak gaan maken, net zoals bij de (oude) Micra van Nicole, nu tegenwoordig in het bezig van MarMicra.



Weet iemand een goed adres om dit te laten doen, of is het zelf te doen?
Graag jullie ingevingen :)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Marnik


ReSp4wN

Citaat van: Milo op 09 april 2014, 08:18:21
Wilde het al een tijdje posten maar ben het steeds vergeten: ik heb een hamster in mn (linker?)ruitenwisser arm/motortje zitten.
Hij is dus constant aan het piepen, heb em al verschillende keren met WD40 ingespoten maar dat werkt maar tijdelijk.

Je moet hamsters ook niet met wd40 inspuiten logisch dat ze dan gaan piepen, willen niet graag nat zijn :D (sorry kon het niet laten)

Uhm ik heb / had / heb dat ook, dat is waar je ruitewisserarm op zit waarschijnlijk, dat schijnt vaak stuk te gaan (zit een soort bus, en de pen die daarinzit slijt in de bus, sloopt het rubber en de bus, kan je op de arm drukken bij het scharnierpunt? en verplaatst die dan niet normaal?

Weet niet zeker hoor maar het zou kunnen (bij mij ook links) kan je het beste vervangen dan als dat zo is, schijnt dat ze van een primera ook passen wat ik gehoord heb dan