Milo's Silver Pandaren

Gestart door Milo, 28 mei 2012, 20:47:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Roadrunner

De grijze/zwarte delen zijn kaal plastic hè thom. Ik neem aan dat Milo het daar over heeft.
Dat scheelt een hoop t.o.v. een gespoten bumper.
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

Milo

#766
Zondag kwam ik ook ja en ik heb het over voor-achterbumper en zijkant (skirts zegmaar).

Dan ga ik eerst een plastidip proberen, zo'n "schuurmatje" kun je dat gwn bij een doe het zelf zaakje halen?
Zit daar nog verschil in (qua korrel of weet ik veel??) of ?

Citaat van: Roadrunner op 17 februari 2014, 14:43:49
De grijze/zwarte delen zijn kaal plastic hè thom. Ik neem aan dat Milo het daar over heeft.
Dat scheelt een hoop t.o.v. een gespoten bumper.

En ja idd, die grijze delen rondom.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Roadrunner

Alles dat grijs is dus :P Ik moet de dorpels nog doen.
3M schuurmatjes. Heb je in 3 gradaties. Fijn voldeed bij mij prima. Bouwmarkt heeft die dingen normaal.
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

Leo

aan de zijkant is dat niet stone chip ???

dat zal met plastidip wat minder strak worden maar is nog steeds goed te doen :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Milo

Gaat zowiezo nog wel ff duren vrees ik, plastidip is duurder dan ik had gedacht.
Kan dat nu nog ff niet missen. Begin April wordt het dan
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

MaStErTuNeR Q

Grijze delen niet zonder water schuuren!  Gaan er plastic haartjes van omhoog staan waardoor die bumper lijkt op een harige ringbaard aap.
Gewoon een middagje als een echte poetslady gaan gedragen met een matje scotch brite met ontvetter voor de bumpers,  dan nog een keer ontvetten zonder matje beetje plastic primer erop en dan je kleur.
Voor de zijkanten gewoon korrel 500 pakken zonder water.

Milo

Citaat van: MaStErTuNeR Q op 18 februari 2014, 06:07:34
Grijze delen niet zonder water schuuren!  Gaan er plastic haartjes van omhoog staan waardoor die bumper lijkt op een harige ringbaard aap.
Gewoon een middagje als een echte poetslady gaan gedragen met een matje scotch brite met ontvetter voor de bumpers,  dan nog een keer ontvetten zonder matje beetje plastic primer erop en dan je kleur.
Voor de zijkanten gewoon korrel 500 pakken zonder water.

Jij hebt het nu over spuiten neem ik aan, niet plastidippen?
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

MaStErTuNeR Q


Milo

#773
Vandaag brief thuis gekregen dat de Micra vóór 25 Maart APK moet hebben.
Beetje een klote timing aangezien ik pas ik Maart begin en dus pas eind Maart centjes krijg om het zelf te betalen.
Mja ik kan eigenlijk niet wachten want ik heb de Micra strax nodig om naar mn werk te komen dus ff trots/ego opzij zetten en nog ff lenen van mn moeder/stiefpa.
Moet ook gelijk een grote beurt bij want dat heeft ie nog niet gehad sinds hij in mijn bezit is.
En ook maar gelijk de zomerwielen er trug onder want het vriezen zet alles behalve door en is dus niet bepaald goed voor de winterbandjes.

Betreft de wielen moet ik ff kijken aangezien Riesh atm een setje aan het opknappen is voor me en ik daar nieuwe banden op wil hebben.
Maar op mn huidige zomerwielen moet zowiezo nieuwe voorbanden want die zijn helemaal verrot.

Dus ff bedenken wat ik ga doen betreft de zomerwielen, of mn oude set erop komt of mn nieuwe setje.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Beenius

Volgens mij mag je 1 maand of 2 maanden uitloop hebben met APK. Had ik destijds ook een keer door omstandigheden met een auto.  RDW anders even bellen.

Ik mocht zonder problemen de auto een maand later keuren, zolang ik maar enkel reed als ik naar een APK station onderweg was voor een afspraak!

Leo

apk zal wel meevallen lijkt mij :)

voor een grote beurt kun je op ebay een onderhoudsset kopen
http://www.ebay.de/itm/FS143-INSPEKTIONSPAKET-Luftfilter-Olfilter-Pollen-Benzinfilter-Zundkerzen-MICRA-/380684183797?pt=DE_Autoteile&fits=Year%3A2001%7CMake%3ANissan%7CModel%3AMicra%20II%7CPlatform%3AK11%7CType%3A1.4i%2016V&hash=item58a28ba8f5

verschil in filters is er niet echt lijkt mij :) zelf zou ik alleen voor andere bougies gaan (NGK-R BKR5E)

op je winterbanden kun je echt nog wel even doorrijden onder de 7 graden presteren winterbanden beter dan zomerbanden. winterbanden gaan pas extra slijten bij 20 graden maar dan nog is dat te overzien ;)

en volgens mij mag je anno 2014 geen uitloop meer hebben voor je apk :(
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Milo

Citaat van: xleonl op 18 februari 2014, 23:01:27
apk zal wel meevallen lijkt mij :)

voor een grote beurt kun je op ebay een onderhoudsset kopen
http://www.ebay.de/itm/FS143-INSPEKTIONSPAKET-Luftfilter-Olfilter-Pollen-Benzinfilter-Zundkerzen-MICRA-/380684183797?pt=DE_Autoteile&fits=Year%3A2001%7CMake%3ANissan%7CModel%3AMicra%20II%7CPlatform%3AK11%7CType%3A1.4i%2016V&hash=item58a28ba8f5

verschil in filters is er niet echt lijkt mij :) zelf zou ik alleen voor andere bougies gaan (NGK-R BKR5E)

op je winterbanden kun je echt nog wel even doorrijden onder de 7 graden presteren winterbanden beter dan zomerbanden. winterbanden gaan pas extra slijten bij 20 graden maar dan nog is dat te overzien ;)

en volgens mij mag je anno 2014 geen uitloop meer hebben voor je apk :(

Leo, ik weet dat je het goed bedoeld, maar dit is nu al de 3e keer dat je dit doorlinkt. 1x was ook voldoende...
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Leo

Citaat van: Milo op 18 februari 2014, 23:03:37
Leo, ik weet dat je het goed bedoeld, maar dit is nu al de 3e keer dat je dit doorlinkt. 1x was ook voldoende...

(A)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Milo

Citaat van: Beenius op 18 februari 2014, 23:00:49
Volgens mij mag je 1 maand of 2 maanden uitloop hebben met APK. Had ik destijds ook een keer door omstandigheden met een auto.  RDW anders even bellen.

Ik mocht zonder problemen de auto een maand later keuren, zolang ik maar enkel reed als ik naar een APK station onderweg was voor een afspraak!

En dat is voor mij dan net even moeilijk aangezien ik hem voor mn werk nodig heb strax, ±90km elke dag.
En het risico lopen dat ik aangehouden wordt oid heb ik weinig zin in.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

chiba_kun

Je hoeft tegenwoordig niet eens aangehouden geworden. Gaat bij de RDW geautomatiseerd, dus krijg je je boete soms al een paar dagen na verlopen APK gewoon in de brievenbus, dus beter dat risico niet lopen inderdaad. Geen uitloop meer volgens mij.