Milo's Silver Pandaren

Gestart door Milo, 28 mei 2012, 20:47:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Milo

Citaat van: Roadrunner op 08 oktober 2013, 17:33:51
Da's minder van je werk man. Weet zelf maar al te goed hoe irritant (op z'n minst) het is als je geenn zekerheid hebt. Ik kan prima stil zitten, alleen niet voor m'n werk :D Gelukkig gebeurt dat ook nooit :P

Lijstje blijft leuk :P Maare, welke grille zoek je dan?

Die honing graad grill, maar weet eig uberhaupt niet of die wel past op de 2nd facelift.
Is ook geen must hoor, dusja :P
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Milo

Ohja, ik wil ook nog wat aan mn audio doen :P
Zowiezo wil ik nog gaan dempen, want er trilt aan alle kanten iets mee.
Wil af van die 12" Soundstream en er een leuk 8"-je voor hebben en dan mooi laten inbouwen in de kofferbak.

Gwn omdat het kan :)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Riesh

Heb je die 8 inch al ?
Ik heb namelijk nog een mooie 10 inch Polk woofert die prima speelt in een kist van  15 liter (erg klein dus)
Micra Addict

Milo

Citaat van: Riesh op 09 oktober 2013, 14:04:05
Heb je die 8 inch al ?
Ik heb namelijk nog een mooie 10 inch Polk woofert die prima speelt in een kist van  15 liter (erg klein dus)

Heb nog niets eh, daar wacht ik nog lekker mee momenteel.
Is iets wat ik in de toekomst wil gaan doen zodra ik de centjes weer kan missen ;)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Riesh

Als jij nu die polk woofert neemt dan verkoop je die soundstream gewoon ;)
Micra Addict

Milo

Citaat van: Riesh op 09 oktober 2013, 15:28:24
Als jij nu die polk woofert neemt dan verkoop je die soundstream gewoon ;)

Dat kunnen we eventueel wel eens bespreken idd, dan moet ik alleen nog ff voor de inbouw kijken.
Specs en wat ie moet kosten enzo ff via wapje doen? Hoor t wel.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Riesh

Micra Addict

Milo

#727
Zoals een aantal van jullie wel weten ligt de panhardrod er onder en staat de achteras nu mooi in het gelid.
Echter beukt de bocht die rechtstreeks achter mn einddemper zit regelmatig tegen de panhard aan....
Is opzich niet erg/storend ofzo, maar iemand enig idee wat ik hieraan kan?
Dat deel van de stang bedekken met een hittebestendig stofje ofzo?
Gaat natuurlijk uiteindelijk roesten enzo....
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

MaStErTuNeR Q

Harde uitlaatrubbers monteren

Bunny

Haha dat had ik ook inderdaad :P Had met een ijzerdraadje de bocht naar de andere kant getrokken. Weet niet meer waaraan ik hem vast had.

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Milo

Citaat van: Bunny op 16 oktober 2013, 19:12:25
Haha dat had ik ook inderdaad :P Had met een ijzerdraadje de bocht naar de andere kant getrokken. Weet niet meer waaraan ik hem vast had.

Oke, hmm. Is miss idd wel een snelle en effectieve oplossing.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Milo

Weinig updates maar wel een kleintje.
Morgen ga ik de 13" velgjes ophalen bij Bas (Micra 1.3E3HB erg lange naam) en zodra ik er over uit ben wat voor winterbanden(maat) hieronder komt gooi ik ze onder de Micra en zal ik de foto's uploaden.
Dan moet ik ff kijken hoe het met de verlaging zit, of het dan van 15" naar 13" nog een beetje te rijden is.
Anders genoodzaakt een stukkie omhoog te doen, maar daar heb ik eigenlijk helemaal geen zin in aangezien hij nu precies naar mijn wens staat...

Verder zit ik nog steeds met het probleem dat de bocht van mijn einddemper tegen mijn panhardrod aanbeukt als ik een rotdrempel heb of een drempel iets te hard neem.
Of gwn een hobbel in de weg heb.
Verder niet veel bijzonders, want egt schade heb ik er niet van maar het baart me tog wel zorgen want uiteindelijk zal het wel gaan roesten enzo lijkt me....
Hier wat foto's:











Zoals je goed kan zien is de ruimte die ertussen zit maar een paar centimeter en dat het daarom nog al eens tegen elkaar aan stoot.
Op de laatste foto kan je ook zien dat de panhardrod wel iets schade heeft maar nog niet veel ernstigs.
Maar tog wil ik er iets aan gaan doen, maar ik weet niet wat...? ???

- Als ik de uitlaat met bijv een ijzerdraadje er wat van weg trek, heeft de einddemper waarsch weer te weinig speling denk ik?

- Iets van een hittebestendig stof om de panhardrod doen, maar dit zal het ook maar tijdelijk oplossen denk ik?

- Iets met mn rubbers aanpassen (andere rubbers ofzo) zal denk ik geen effect hebben..?

Ik weet egt niet wat ik eens kan doen, kunnen jullie eens tips/meningen/advies geven aub?
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

thieme

Alleen afgaande op de foto's lijken de rubbers wel vrij op dus het zou al kunnen helpen als je nieuwe rubbers erop zet. Dingen kosten ook niet veel dus ik zou dat eerst proberen


MaStErTuNeR Q

ik heb 1 blauwe harde rubber van Ken toen gekregen en die heeft dit probleem getackeld .
oftewel koop 1 hard blauwe rubber .

Milo

Citaat van: MaStErTuNeR Q op 30 november 2013, 15:44:25
ik heb 1 blauwe harde rubber van Ken toen gekregen en die heeft dit probleem getackeld .
oftewel koop 1 hard blauwe rubber .

Kan je me vertellen waar? Kan het op zn minst proberen.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)