Milo's Silver Pandaren

Gestart door Milo, 28 mei 2012, 20:47:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

MaStErTuNeR Q

Citaat van: Milo op 07 juni 2013, 16:32:56
Zal je natuurlijk net zien dat mn pc het begeeft (althans mn processor) .  nu zit ik dus met het dilemma of ik mn pc fix of mn velgen haal zucht...

Zo duur is processor niet man,,  als je het normal hpud dus niet van.ik.moet games spelen bla bla bla,, 
Goede vriend verkoopt zijn goede kit trouwens voor niet al te veel .
Maar ik zeg altijd doe het geen dat het belangrijkst is de rest komt vanzelf .

chiba_kun

Citaat van: MaStErTuNeR Q op 07 juni 2013, 16:58:59

Maar ik zeg altijd doe het geen dat het belangrijkst is de rest komt vanzelf .

Beste advies wat er is.  ;)

Wat is voor jou het belangrijkst Milo?

Milo

Citaat van: MaStErTuNeR Q op 07 juni 2013, 16:58:59
Citaat van: Milo op 07 juni 2013, 16:32:56
Zal je natuurlijk net zien dat mn pc het begeeft (althans mn processor) .  nu zit ik dus met het dilemma of ik mn pc fix of mn velgen haal zucht...

Zo duur is processor niet man,,  als je het normal hpud dus niet van.ik.moet games spelen bla bla bla,, 
Goede vriend verkoopt zijn goede kit trouwens voor niet al te veel .
Maar ik zeg altijd doe het geen dat het belangrijkst is de rest komt vanzelf .

Is idd niet zo duur nee, maar als je al een wat verouderd systeem hebt kan je niet enkel alleen je processor upgraden.
Als ik een nieuwe processor koop, moet ik ook een nieuw moederbord halen, omdat ik een nieuw moederbord haal, moet ik ook ander geheugen nemen omdat dat waarschijnlijk niet meer op mn nieuwe mobo past etc...
Kortom, als ik het vernieuw doe ik het liever gelijk goed en dan komt het rond de €600 uit dus ik moet ff uitzoeken hoe of wat...
Ik doe morgen btw je CAI op de post. (geef nog ff je adresgegevens door in een PM).
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Roadrunner

Die velgjes komen vanzelf :)

Ik heb destijds ook erg lang gewacht voordat ik m'n Mamba velgjes voor m'n Mini kon kopen. En nu liggen ze mooi te wezen omdat de auto zelf nog niet klaar is haha.

Je kunt ook een afbeelding van een velg groot uitprinten op een A4tje en dan op je bestaande velgen plakken als die stilstaat :P Maar daar heb je dan weer een PC voor nodig...

Ik weet, samen met zo ongeveer de hele wereldbevolking, hoe frustrerend het kan zijn. Maar een goede werkende PC is toch wel handig, ook voor later.
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

thieme

Voor 600 euro moet je toch wel super goed spul willen Milo daar kan je onderhand een hele computer van kopen :/ Als je wat computer advies nodig hebt mag je me altijd een PB'tje doen heb er aardig wat verstand van, heb al mijn PC's zelf gebouwd.

Milo

#680
Citaat van: thieme op 07 juni 2013, 17:55:37
Voor 600 euro moet je toch wel super goed spul willen Milo daar kan je onderhand een hele computer van kopen :/ Als je wat computer advies nodig hebt mag je me altijd een PB'tje doen heb er aardig wat verstand van, heb al mijn PC's zelf gebouwd.

Ik wil ook goed spul, ik ben een gamer dus het moet fatsoenlijk kunnen draaien.
En ik koop al mn spul los bij elkaar en zet het gwn in elkaar, ik heb er ook al flink wat ervaring in.
Ik studeer daarnaast ook al 6 jaar ICT dus dat zit wel goed denk ik, tog bedankt voor het aanbod ;)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Milo

Gisteren een waanzinnig idee opgedaan om een sticker te laten maken voor op tank dop klepje.
Net even een mail gestuurd naar die Procut Vinyl website of ze ook stickers op verzoeken maken.
Hopelijk doen ze het want dan wordt het een te gekke sticker!! :D
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Bunny


.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Bunny


.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Joery-Joery


Riesh

en anders ff contact opnemen met stickerdump, die maken alles op verzoek
Micra Addict

Milo

Huh, geen idee. Maar denk het niet haha, want het is een compleet nieuwe

EDIT: Oke, thnx Riesh ga ik ff onthouden!
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

chiba_kun

Hoe gaat het met jouw mooie Micra Milo?

Milo

Staat op dit moment zo goed als stil.
Ben na mijn afstuderen werkzoekende maar het wil niet opschieten en dus totaal geen inkomen.
Moet het doen met wat ik nog heb en da's helaas niet veel en moet dus heel erg opletten met wat ik uitgeef...

Toch bedankt voor de interesse ;)
Hoop dat ik snel werk vind, want mn verlanglijstje is groot! :)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)