Milo's Silver Pandaren

Gestart door Milo, 28 mei 2012, 20:47:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Milo

Vanavond mijn originele inlaat weer trug gezet.



Eens kijken hoe het bevalt tegenover de CAI en dan ff verder kijken :)



Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

MaStErTuNeR Q

Ik ben benieuwd maar ik denk dat het wel een rustig geluid geeft wat zijn voor en zijn nadeel heeft .
als ik namelijk in mijn auto 100 rijd op de snelweg wordt je gewoon stoned van het banden geluid .

Milo

Citaat van: MaStErTuNeR Q op 30 mei 2013, 22:18:44
Ik ben benieuwd maar ik denk dat het wel een rustig geluid geeft wat zijn voor en zijn nadeel heeft .
als ik namelijk in mijn auto 100 rijd op de snelweg wordt je gewoon stoned van het banden geluid .

In dat geval zou ik het wel weten! ^^
Maar 100 of harder met zo'n CAI wil je ook niet constant anderhalf uur aanhoren hoor haha :P
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Riesh

@MTQ: andere banden kopen...
Micra Addict

MaStErTuNeR Q

Citaat van: Milo op 30 mei 2013, 22:47:43
Citaat van: MaStErTuNeR Q op 30 mei 2013, 22:18:44
Ik ben benieuwd maar ik denk dat het wel een rustig geluid geeft wat zijn voor en zijn nadeel heeft .
als ik namelijk in mijn auto 100 rijd op de snelweg wordt je gewoon stoned van het banden geluid .

In dat geval zou ik het wel weten! ^^
Maar 100 of harder met zo'n CAI wil je ook niet constant anderhalf uur aanhoren hoor haha :P
Motorgeluid is mijn muziek dus ik vind het niet erg .

Citaat van: Riesh op 30 mei 2013, 22:53:40
@MTQ: andere banden kopen...

Ik rij bijna altijd met de radio uit dus het is niet raar dat ik de banden hoor maar als er een extra motorgeluid aan toe gevoegd kan worden .
is dat natuurlijk een uitkomst .

Bunny

Als je constant hetzelfde rijdt hoor je je luchtfilter niet als het goed is

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Roadrunner

Bij 120 hoor ik minimaal m'n luchtfilter. Komt niet in de buurt bij windgeruis en bandenherrie.
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

Milo

#652
Weet iemand trouwens met wat het onderstaande omcirkelde vast zit/zat?



Is dat gwn een slangenklemmetje of zo'n andere aantrek klemmetje? Of maakt dat niet uit?
Ik ben die originele namelijk kwijt, nou zal het niet zomaar losgaan, maar tog...
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Bunny

een of ander plastic aantrek dingetje, kan je heel goed vervangen voor een tie wrap

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Milo

Citaat van: Bunny op 31 mei 2013, 10:09:38
een of ander plastic aantrek dingetje, kan je heel goed vervangen voor een tie wrap

Ohja, een tie wrap zou ook nog kunnen. Morgen eens ff kijken hoe of wat.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Kwarkieboy

Tie wrap kan prima. Daar zat die van mij ook mee vast.
K11 '95
K11 Aztek '00

Milo

#656
Toen ik vandaag mijn motor startte om naar het zwembad te rijden ging het als volgt:

*Draait de sleutel om* , "VROEMM", *KLINK KLINK KLINK* , .... ???

Hmmm, 2 beugeltjes van mn luchtfilter behuizing vlogen eraf xD (Links boven en de 2e naar rechts linksboven)
Dus ik denk dat ik vd week mn veerpootbrug maar eens ff losschroef om die beugeltjes er trug op te zetten, of gwn mn filterbehuizig ff loshalen.
Die zitten dus niet goed meer omdat die VPB in de weg zit -_-'

Verder rijdt het wel érg lekker zo zonder de lawaaierige CAI 8)
Nu alleen beetje in dubio of ik de CAI verkoop of niet...
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

MaStErTuNeR Q

Beter dat het lekkerder rijd man !
Stiekem hoop ik dat je hem verkoopt hahaha .
maar even serieus zo'n ding rot niet weg als je hem in de kast legt ,het is alleen zonde omdat die dan niet gebruikt wordt .

Kevertje-SYS

Maar Milo kennende komt hij met verkoop wel een stapje dichterbij zijn geliefde velgjes

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Milo

Citaat van: Kevertje-SYS op 02 juni 2013, 23:23:57
Maar Milo kennende komt hij met verkoop wel een stapje dichterbij zijn geliefde velgjes

Oewh goeie! Daar had ik nog niet aan gedacht n_n.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)