Milo's Silver Pandaren

Gestart door Milo, 28 mei 2012, 20:47:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Milo

Citaat van: Milo op 14 maart 2013, 08:07:25
Citaat van: Rob op 13 maart 2013, 23:04:33
een afstand ring? dat lijkt me sterk
slangetjes voor de remmerij zelf zou kunnen, door dat jouwe haarscheurtje hadden misschien ;)

Tog wel, zal vanavond wel ff de factuur erbij pakken en kijken wat er nou allemaal bij moest.

voorremtang vervangen
remschijven- en blokken voor vervangen
ontluchtingsnippel vervangen
diverse onderdelen aanpassen
remmen ontluchten en remvloeistof bijvullen
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Rob

diverse onderdelen aanpassen...?
dan hadden ze het net zo goed onder klein materiaal kunnen zetten

maar na mij weten (weet wel zeker) zit er bij mij niks aan vul ringen tussen paste gewoon 1 op 1 (op de remslangen na die moet je gewoon van de k11 gebruiken)

met aanpassen kunnen ze ook gewoon die swap bedoelen (tijd berekening)
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Milo

Citaat van: Rob op 18 maart 2013, 18:52:55
diverse onderdelen aanpassen...?
dan hadden ze het net zo goed onder klein materiaal kunnen zetten

maar na mij weten (weet wel zeker) zit er bij mij niks aan vul ringen tussen paste gewoon 1 op 1 (op de remslangen na die moet je gewoon van de k11 gebruiken)

met aanpassen kunnen ze ook gewoon die swap bedoelen (tijd berekening)

Kan idd ja, wat betreft de ringen: miss omdat ik een 2nd facelift heb?
Ik weet het ook niet?  ???
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Joery-Joery

Ach wat maakt het uit het zit er onder en het werkt wat wil je nog meer, mooie mod Milo  O0

Milo

Citaat van: Joery-Joery op 18 maart 2013, 20:23:19
Ach wat maakt het uit het zit er onder en het werkt wat wil je nog meer, mooie mod Milo  O0

Achja, je hebt gelijk ook :) En bedankt :)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Rob

Citaat van: Joery-Joery op 18 maart 2013, 20:23:19
Ach wat maakt het uit het zit er onder en het werkt wat wil je nog meer

nou gewoon gaat mij er om WAAROM ze het gedaan hebben... spoorde het niet, stond het niet in lijn... is goed om te weten voor andere mensen ook vandaar de discussie meer
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Milo

Citaat van: Rob op 18 maart 2013, 23:29:59
Citaat van: Joery-Joery op 18 maart 2013, 20:23:19
Ach wat maakt het uit het zit er onder en het werkt wat wil je nog meer

nou gewoon gaat mij er om WAAROM ze het gedaan hebben... spoorde het niet, stond het niet in lijn... is goed om te weten voor andere mensen ook vandaar de discussie meer

Ik weet niet meer precies maar dat hebben ze gedaan omdat mn remschijf anders ergens tegenaan liep.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Rob

#547
ah oke kijk nu komen we ergens op een pad ;)
maar goed zal er maar niet op door gaan.

tis jammer dat mensen die ons ooit voor zijn gegaan in het verleden met deze set ups nooit wat aan info achter gelaten hebben.
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Joery-Joery

Als je echt wilt weten waarom ze iets gedaan hebben zal je ze op moeten bellen.

Je kunt natuurlijk ook aan Milo vragen of hij een foto post zodat je misschien kunt zien wat en waarom ze iets gedaan hebben, dat lijk me beter dan alleen maar te gissen.

Let je ook wel een beetje op wat en hoe je iets schrijft, ik heb je bovenstaande post aangepast, dankjewel.

Milo

#549
Sinds mn auto van de keuring trug is doet mn speaker+tweeter het links voor niet meer.
(Zal wel puur toeval zijn maargoed :P)
Nou was ik er van de week al mee bezig geweest en merkte dat het mn witte tulp stekkertje (achter mn radio) van mn RCA kabel was.
Vanmiddag nog maar eens gekeken of een beetje verbuigen miss hielp ofzo maar tevergeefs.
Heb nu mn RCA kabels (voorste speakers en sub) even omgeruild nu doen mn speakers heb wel gwn, maar heb iets minder bass.
Snel maar eens een vervangende RCA kabel halen of als Riesh er een heeft wachten tot de NCN meet.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Riesh

Micra Addict

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Milo

Vant weekend een nieuwe RCA ontvangen van een maat van Riesh/Marco en gisteren er even ingelegd en de oude RCA weg getieft.
Het werkt weer fantastisch! :)

Van de week ff goed wassen en uit stofzuigen en dan issie helemaal klaar voor de meeting komend weekend :)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Jeroen330

bij een 1.6 set-up moeten er 1mm ringetjes tussen het fusee en de 1.6 klauwen komen, anders komen de remschijven tegen de binnenzijde van de remklauw aan...

Simpele info, is ook wel terug te vinden hoor..


Milo

Citaat van: Jeroen330 op 25 maart 2013, 16:10:30
bij een 1.6 set-up moeten er 1mm ringetjes tussen het fusee en de 1.6 klauwen komen, anders komen de remschijven tegen de binnenzijde van de remklauw aan...

Simpele info, is ook wel terug te vinden hoor..

Dat dus, vandaar die ringen. Bedankt :)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)