Milo's Silver Pandaren

Gestart door Milo, 28 mei 2012, 20:47:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Red Racer

denk dat ik met de zomer oook van die xxr ga aanschafen of propere works :P

je kan ze ook plastidippen


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Milo

Citaat van: Red Racer op 21 november 2012, 22:22:20
denk dat ik met de zomer oook van die xxr ga aanschafen of propere works :P

je kan ze ook plastidippen

Bdl je dat voor mij?
Zoja: Ja dat kan, maar ik wil gwn een compleet ander model velg, ben dees op een of andere manier beu :P
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Leo

Citaat van: Milo op 21 november 2012, 22:37:24
ik wil gwn een compleet ander model velg, ben dees op een of andere manier beu :P

Ruilen ...
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Milo

Nee dankje :P
Ik wil een beetje het model velg waar ik het de laatste tijd over heb ;)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Milo

#469
Vandaag mn carterfiltertje binnen gekregen.
Bleek natuurlijk het siliconen slangetje wat erbij zat precies dezelfde diameter te zijn als mn carterslangetje...
Handig weer, mja goed het is wel opgelost nu en wel op deze manier xDD



Ik heb egt geen idee of dat fatsoenlijk werkt en of het wel goed is, anders hoor ik het graag. :P



Ik heb nu met het filter zo'n 100km gereden en ik denk dat het filter nog een beetje ingereden moest worden want volgens mij maakt ie nu iets meer herrie vanuit de motorkap.
Nu met het carterfiltertje er ook op, maakt ie volgens mij het geluid wat ie egt moet maken, want nu klinkt het veel stoerder als voorheen.
Kan natuurlijk ook tussen mn oren zitten maar volgens mij iig wel ;D

Echter ook iets minder nieuws.
Ik reed afgelopen week een bochtje om en IETS te dicht op het stoepje en schraapte er net langs :(


Valt opzich wel mee, maar ik baal wel behoorlijk want er zat verder nog helemaal geen schade aan.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Milo

#470
Mits het naafgat goed is, gaat dit dan passen?
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Riesh

durf het niet met zekerheid te zeggen. je hebt kans dat je spoorverbreders nodig hebt.
Ga in ieder geval NIET breder met je banden dat scheelt al een hoop.
vraag anders aan de verkoper of je mag passen
Micra Addict

Milo

Niet breder als 195/45 neem ik aan dat je dan bedoeld he?
En heb de verkoper al een mail gestuurd, dus hoop dat ie trug reageerd.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Milo

Velgen hebben onder een Golf gezeten dus hoogstwaarschijnlijk 57.1 (of wat VW dan ook heeft).
Heb niet zoveel zin om met centreerringen te gaan werken dus deze koop gaat niet door denk ik.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Riesh

centreerringen ?  het gat groter frezen bedoel je
Micra Addict

Milo

Citaat van: Riesh op 26 november 2012, 21:18:38
centreerringen ?  het gat groter frezen bedoel je

Jaa dat ja :)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

TeSprouT

Bij mij was het naafgat iets van 65/67mm (weet niet zeker maar kan ik nakijken voor je) en met centreerringen pas gemaakt. Lijkt mij dat dit bij deze velgen niet ander is?
Love the potiential

Riesh

zou zomaar kunnen. En met centreer ringen werken is geen probleem, dat heb je nu ook Milo
Micra Addict

Milo

Ohja nou je het zegt ja....
Nja, moet het andere velgen idee tog even uit mn kop zetten want heb er geen geld voor atm
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Rob

ow my wat een oplossing @ filtertje... die slang had je er net zo makkelijk af kunnen snijden en filter wel juist monteren
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed