Milo's Silver Pandaren

Gestart door Milo, 28 mei 2012, 20:47:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Milo

Oke thnx, maar waarom zou jij het filter direct aansluiten ipv met buizen verlengen tot achter je accu ofzo?
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Leo

Citaat van: Milo op 07 november 2012, 13:47:12
Oke thnx, maar waarom zou jij het filter direct aansluiten ipv met buizen verlengen tot achter je accu ofzo?

een openlucht filter geeft niet meer pk maar past je koppel kromme aan.  Een wat langer kanaal geeft wat meer koppel onderin, een korter kanaal daarintegen wat meer koppel bovenin. wij hebben een 16V milo ons vermogen zit boven in. waarom zou je dat weghalen door een buis te plaatsen ?

voor meer info: http://www.cartuning-guide.com/luchtfilter.html
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Milo

Ja geen idee :P Heb de buizen liggen dusja xD
Mja dan zet ik die denk ik maar in de verkoop ofzo :P
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Leo

Citaat van: Milo op 07 november 2012, 14:42:40
Ja geen idee :P Heb de buizen liggen dusja xD
Mja dan zet ik die denk ik maar in de verkoop ofzo :P

je zou de buizen kunnen gebruiken om koelere lucht naar je filter toe te lijden als je daar de mogelijkheid voor hebt
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Milo

Jaa kan ook nog.
Moet ik ff kijken waar en hoe ik die buizen dan zou kunnen monteren
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Riesh

Je standaard filtersysteem is ook voorzien van buizen. Als je nu een sportfilter monteert zonder aanzuigbuis dan verleg je het koppel verder naar boven in het toerengebied. Dit is leuk als je altijd hoog in de toeren rijdt maar bevorderd de drive ability niet. Voor dagelijks gebruik is een beetje koppel onderin juist erg prettig en daarom raad ik dus aan om wel een langere aanvoerbuis te gebruiken. Dit in combinatie met een goed (K&N) filter zal in de praktijk het beste en fijnste werken.
Micra Addict

Milo

#411
Ja oke da's ook weer zo.
Maar zal ik dan alleen een filter kopen of gelijk zo'n set met luchtvoer slang enzo? (vorige pagina)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Riesh

filter op de buisjes/bochten die al hebt
Micra Addict

Leo



dit heb je toch al ? monteer het eens en als je er niet tevreden overbent haal je het er weer af of pas je het aan.
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Riesh

alleen het filter is niet ok, dus daar heeft Milo een nieuwe voor nodig
Micra Addict

Milo

Jaaa weet ik luitjes :P
Maar ik bdl, is zo'n slang om (extra) koude lucht aan te zuigen/op te nemen tegen het filter aan nodig?
Die je zegmaar vanaf een gat bij je bumper (ofzo) naar je filter toe kan leggen.
Die zit bij dat set, dus vandaar mijn vraag :P
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Riesh

Micra Addict

Milo

Oke dan koop ik lekker alleen het filter.
Nog nog ff kijken hoe lang dat filter moet zijn en hoe duur die dan is.
Dan weet ik dat voor later alvast.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Bunny


.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Milo

Oke thnx, dan houd ik deze maat ff aan ;) O0
Ik wil namelijk wel een K&N.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)